Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

PS: Hoe komen jullie toch aan die -15%'s?

regelmatig "dure" dingen kopen denk ik, maar niet té regelmatig. Geen idee wat mijn laatste 'dure' bax aankoop was. Mogelijk maschine 3 (ook met 10 a 15% trouwens, vorig jaar?)
 
Al voor duizenden euros gekocht, in de afgelopen jaren, alleen maar een verjaardags -5% gekregen, heh..
Ik wacht wel meestal op 10% acties.

`Nogmaals bedankt, Klinkse, om de doorslaggever te zijn in de aankoop van de Ventris. Ik dacht; als me dit lukt, dan hoef ik niet meer te twijfelen, haha.
 
Mja kwijl op n pedaal van strymon. Of setje adam. Ik kocht t 2e hands en die strymon... ach...

Veel plezier en post eens n filmpje eh
 
Dit weekend 10% korting bij Tonecontrol met de code 'texas'

Ik (en mijn portemonnaie) dank u zeer beleefd. Polyend/Dreadbox Medusa komt eraan! Als ik nou stoerder was, had ik ook een Moog Grandmother besteld, je weet wel, voor de kinderen. Maar eten en een dak boven je hoofd schijnen ze ook te waarderen...
 
Gelukkige Verjaardag, en merci Salpeter,, voor de -18,45 Euro,,

Ik verwacht twee Innox IVA 05 laptopstands, voor de Roland Boutiques en een Sennheiser HD8, want die is einde reeks,
ik vind die nu plots zo goed klinken, beter dan de HDJ-X10, omdat ik er de velour pads heb opgezet,, want de lederen waren gescheurd
Soit, Merci !!
 
Ik had een tijdje wat bij Keymusic in mijn winkelwagentje laten staan zonder daadwerkelijk te bestellen. Na aantal dagen kreeg ik een 5% kortingscode op de mail als lokkertje om mij over de streep te halen.

Weet niet of dat altijd zo gaat, maar het is iig de moeite waard om te proberen (als je geen haast hebt :p)
 
Ik had een tijdje wat bij Keymusic in mijn winkelwagentje laten staan zonder daadwerkelijk te bestellen. Na aantal dagen kreeg ik een 5% kortingscode op de mail als lokkertje om mij over de streep te halen.

Weet niet of dat altijd zo gaat, maar het is iig de moeite waard om te proberen (als je geen haast hebt :p)

idd, ik heb vandaag ook een mail gekregen voor -5% , daarvoor was ik nooit ingelogt
 
Bax mist me (vorige maand die -15% was harder missen lijkt me) - have a blast
Dit is jouw unieke kortingscode:
WMY18UW97LE


 
Het is hier heel stil de laatste tijd? Kreeg deze van Bax.. laat hier weten als je hem gebruikt hebt aub zodat anderen het niet moeten overtypen, dank!

bax - 1.jpg
 
Back
Top