Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

kortingscodes voor 2 gratis plugins at 'Plugin Boutique' (www.pluginboutique.com)

Air Music Technology Hybrid 3
Coupon Code: HYB100

SoundSpot Nebula
Coupon Code: NEB100
 
Zaterdag over een week is er weer de Bax Open Dag. Het zal mij niet heel erg verbazen als zij dan weer met een (10%) kortingsactie komen.
 
SoundSpot Nebula

Verliep bij jou de installatie goed?
ik zit op windows en kreeg de eerste keer bij installeren dat er een probleem was met de parameters dus geen installatie.
Tweede keer als administrator stopte Panda antivirus het in de kluis omdat het als een virus werd gezien?
 
Geen idee of ie inwisselbaar is voor anderen.. maar nog nooit eerder last van gehad van dit soort mailtjes en ik ga ook niks kopen op ebay :D

attachment.php
 

Attachments

  • EBAY.jpg
    EBAY.jpg
    36,5 KB · Bekeken: 45
Vreemd. Bij deze code kreeg ik de volgende melding
 

Attachments

  • 31D40BD7-025A-4E48-B9E1-DD61D02DD0F0.jpeg
    31D40BD7-025A-4E48-B9E1-DD61D02DD0F0.jpeg
    172,3 KB · Bekeken: 48
Wat een waardeloze actie, van de producten die ik probeer doet het grootste deel niet mee. Doe het dan niet of wees tenminste duidelijk in je communicatie. Maar goed, dat is wat we inmiddels van Keymusic wel gewend zijn.
Bij deze actie heb ik een product met 10% korting besteld. :okdan: :dubbel: Verwachte levertijd zou 2-4 werkdagen zijn (en was in Apeldoorn op voorraad), maar mijn bestelling staat helaas - zonder enige berichtgeving en meer dan een week later - nog steeds in de wacht. :(



En bij inloggen op mijn Key Music account wordt mijn wachtwoord (telkens) niet herkend. :( En moet ik om een nieuw wachtwoord vragen - dit nu al 4-5 keer moeten doen. :(
 
Key Music 09-05 een Korg SQ-1 besteld, ontvangen een week later op 16-05
Wat ik kreeg was een duidelijk gebruikt exemplaar zelfs lak eraf.
Terugsturen kan op eigen kosten, topservice met een b dan.
 
Wat ik kreeg was een duidelijk gebruikt exemplaar zelfs lak eraf. Terugsturen kan op eigen kosten...
:( :(

:stupid

Als je een (dozenschuiver) winkel hebt en té veel klanten hebt (en er dus graag vanaf wil)...dan moet je dit doen. :D
 
Ik ontvang ook regelmatig zichtbaar gebruikte artikelen van Keymusic. Ook van Bax trouwens en laatst ook Thomann. Maar ik kan het altijd zonder kosten terugsturen en het wordt indien op voorraad snel vervangen.
 
Bij deze actie heb ik een product met 10% korting besteld. :okdan: :dubbel: Verwachte levertijd zou 2-4 werkdagen zijn (en was in Apeldoorn op voorraad), maar mijn bestelling staat helaas - zonder enige berichtgeving en meer dan een week later - nog steeds in de wacht. :(
En bij inloggen op mijn Key Music account wordt mijn wachtwoord (telkens) niet herkend. :( En moet ik om een nieuw wachtwoord vragen - dit nu al 4-5 keer moeten doen. :(

Key Music 09-05 een Korg SQ-1 besteld, ontvangen een week later op 16-05
Wat ik kreeg was een duidelijk gebruikt exemplaar zelfs lak eraf.
Terugsturen kan op eigen kosten, topservice met een b dan.

Recent ook soortgelijke ervaring met deze leverancier.
Heb na retourneren in winkel en klaagmail wel toezegging van coulanceregeling voor een volgende bestelling.
 
Zaterdag 10% korting bij de Bax winkel in Goes, en wat grappige vroege vogel aanbiedingen voor de diehards: https://www.bax-shop.nl/open-dag

Dat is echt wel meer dan alleen maar 10% korting op alle producten toch? Bax Goes pakt die dag echt stevig uit met een groot programma voor zoveel mogelijk mensen uit hun doelgroep zag ik.

Wie een dagje met de kids uit wil naar een muziekzaak kan deze kans niet voorbij laten gaan lijkt mij. Is voor menigeen alleen niet echt naast de deur.
 
Ben een keer bij bax goes geweest en ga er nooit meer heen. Erg beperkt aanbod. En veel teveel klanten dus geen tijd voor me tenzij wachten. Ik shop wel online.
 
Ben een keer bij bax goes geweest en ga er nooit meer heen. Erg beperkt aanbod. En veel teveel klanten dus geen tijd voor me tenzij wachten. Ik shop wel online.

toch zit ik te twijfelen om morgen een h9 max op te halen, scheelt dan toch 65 euro (als ik me niet vergis) - maar ja: ritje goes is ook weer 180km of zo, zit je met een kwartje de kilometer ook al op 45 en ik denk dat er inderdaad morgen geen tijd voor wat dan ook is: doos aanpakken en afrekenen....
 
Back
Top