Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Morgen. Mss enkel belgie. 12%

Donderdag zijn de winkels gesloten, sla je slag online!
View this email in your browser





NATIONALE FEESTDAG

Met dit prachtige weer wordt 21 juli een echte feestdag, en bij feest hoort muziek! KEYMUSIC België zorgt ervoor dat er muziek zit in onze Nationale Feestdag!

Omdat onze winkels in het hele land gesloten zijn, houden wij de gehele dag een geweldige webshop-actie. Je kunt tijdens de Nationale Feestdag op 21 juli rekenen op maar liefst 12% korting op onze voorraad*. Bestel je nieuwe gear dus op donderdag online!

Gebruik de kortingscode KEY12 bij je bestelling.

Voorbeelden van deze feestelijke aanbieding:

helpdesk.be@keymusic.com
* Voorwaarden voor deze actie zijn te vinden op de site.
Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Helpdeks
Helpdeks
E-mail
E-mail
Winkels
Winkels
Copyright © 2016 KEYMUSIC, All rights reserved.
Je ontvangt deze e-mail omdat je als klant staat geregistreerd of je hebt aangemeld op onze website. Vous recevez ce mail car vous avez été enregistré comme client dans notre base de données, en magasin ou sur notre site.

Our mailing address is:
KEYMUSIC
Ankerstraat 81
Sint-Niklaas 9100
Belgium

Add us to your address book


unsubscribe from this list

update subscription preferences
 
bax geeft dit weekend 10% maar hun code werkt niet (ik wou eens kijken wat die deed op een minimoog, maar code werkt op niks)
 
bax geeft dit weekend 10% maar hun code werkt niet (ik wou eens kijken wat die deed op een minimoog, maar code werkt op niks)


  • [FONT=&quot]De kortingscode is geldig van 22 juli 2016 00:00 tot en met 25 juli 2016 23:59.[/FONT][FONT=&quot][/FONT]
 
  • [FONT=&quot]De kortingscode is geldig van 22 juli 2016 00:00 tot en met 25 juli 2016 23:59.[/FONT][FONT=&quot][/FONT]

nu ik het zelf nog eens lees..22 juli 00:00 is toch nog niet geweest of had er 23 juli 00:01 moeten staan?
 
Ik heb een 10% korting code voor Bax, eenmaal bruikbaar bij besteding vanaf €100 en geldig tot en met de 25ste. Aangezien ik zelf geen geld en geen GAS heb mag deze weg. Graag een pm met je gewenste aankoop en motivatie - de beste gewenste aanschaf en/of zieligste verhaal wint bij meerdere reacties. Inschrijving sluit om 18:00.
 
Ik heb ook nog een 10% code stuur een pm, te gebruiken tem maandag
 
Bax 10% kortingscode , EN716DB2WB3 , tot 25 juli einde dag te gebruiken!
��
 
Er is een baxshop run naar een leuk cadeau , voor mij zit er niks bij maar dat kan voor ander anders zijn . Amsterdam Bax gaat namelijk open .

Voor klein spul is er boven de 20 euro geen verzendkosten kan ook leuk zijn.

"Dus kom naar beneden en sla je slag" zou willen Ruis roepen .. Onzin natuurijk.
 
Is het nog mogelijk om bax en of thomann om een korting te vragen als je meerdere artikelen voor een behoorlijk groot bedrag wilt aanschaffen? Dit zondag gedaan met de mededeling dat ik deze aanschaf aankomende donderdag a vrijdag kan aanschaffen, maar geen antwoord gekregen van beiden niet?
 
Als er iemand nog een kortingscode heeft bij Bax (is redelijk dringend ;-) ) mag je me die doorsturen via PM. Alvast bedankt!
 
Back
Top