Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Iemand nog een kortingscode voor Baxshop?
 
Brexit en val van de pond zorgt ervoor dat je wel wat koopjes kan doen aan de andere kant van het kanaal als je in GBP koopt. Vermoed dat veel van deze webshops (sommige doen het al automatisch) binnenkort de prijzen zullen optrekken voor niet UK-shoppers.
 
Lijkt me onlogisch dat ze de prijzen gaan optrekken voor alleen niet UK kopers. Lagere pond zorgt voor meer verkopen, een pond is nog steeds een pond waard. Inkoop van buiten de UK is nu wel duurder voor ze. (thonk) om dat te compenseren moeten ze de prijzen voor verkoop in eigen land ook optrekken zodra de voorraad op begint te raken.
 
Ik vrees voor extra Taxen heel, binnenkort,, mss zoals dingen van de VS
 
Ik vrees voor extra Taxen heel, binnenkort,, mss zoals dingen van de VS

De eerste paar jaar zit de UK nog gewoon in de EU dus blijft vrij verkeer van goederen en personen hetzelfde dus dat duurt nog wel even.
 
De eerste paar jaar zit de UK nog gewoon in de EU dus blijft vrij verkeer van goederen en personen hetzelfde dus dat duurt nog wel even.

ja, die Boris heeft ineens niet meer zo'n haast. die ziet de bui ook hangen. ik zeg: nu meteen eruit trappen en alle ferries opheffen.
 
Keymusic korting

XTR-16D-HL7

Enkel vandaag nog 10%
Korting is persoonlijk, dus eerst komt eerst maalt
 
Ik hou me ook aanbevolen voor een Bax of Keymusic code... ik moet een stel nieuwe speakers en zelfs 5% scheelt al heel veel ^_^
 
Over B-Stock (en Sale) bij Bax gaat nog eens 15% eraf vandaag.... code: opisop

Scheelt je heel veel euro's :)
 
hoe krijgen ze het voor elkaar, zo'n lange lijst met spullen die je niet nodig hebt of wil hebben. ;)
 
Back
Top