Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Ik krijg wel nog irritante mails voor andere zaken. Maar geen kortingscodes. Lijkt precies of alles daar nu rust op pure willekeur.
 
Ik heb mijn code afgelopen weekend niet gebruikt, ik krijg nu een vriendelijke mail van bax met een nieuwe code die ik alsnog kan gebruiken komende dagen.

Symphatiek, misschien doe ik dat wel. :D
 
Ik heb opnieuw een mail gekregen en heb vorige gebruikt. Eerste die me een sympa pm stuurt krijgt mijn code.
 
O ja: geen pm s meer om 15u - mijn inbox moet niet ontploffen he. Thx
 
Woot! Jullie hebben allemaal
Een leven of wa? Nul pm's.
Here goes

LK36655P
 
Iemand nog een code voor mij. Ik was op vakantie tijdens de 7.5% actie. Erg jammer!
 
Voor de liefhebber gevonden in mailbox..

I4 Muzique heeft tot en met zondag 24 april 7% korting met de code 'discount'
Geniet er van... Of niet
 
Mensen! Hier een bax kortingscode! Voor eenmalig gebruik en voor vrijdag inleveren! 5%

Dit is uw unieke kortingscode:
5PRFRQR
 
5 tot 7 mei

Naast al die ongelooflijke éénmalige bodemprijzen geniet u op duizenden instrumenten in voorraad een directe KASSAKORTING van maar liefst 6+1 PROCENT in al onze winkels en via www.keymusic.com met code DD2016.
 
BAX dit weekend 10%

BAX dit weekend 10%

Met code : LENTE10

[FONT=&quot]* Deze kortingscode is geldig vanaf 6 mei 2016 18:00 tot en met 9 mei 23:59. [/FONT]
 
Met code : LENTE10

[FONT=&quot]* Deze kortingscode is geldig vanaf 6 mei 2016 18:00 tot en met 9 mei 23:59. [/FONT]

dank !!!
 
Iemand een idee wanneer de volgende actie is bij Bax? Zomer actie ofzo? Wil wat inkopen doen en heb dom genoeg die LENTE10 actie gemist.
 
Dit weekend (vr 18:00 uur t/m ma 12:00 uur) 10% korting op alles bij ToneControl. Koringscode: PRODUCE&PLAY
 
Kreeg net een mailtje van Bax: vanaf 28 mei 2016 00:01 tot en met 29 mei 23:59 10% korting op alles behalve Apple en giftcards met code OPENDAGEN2016
 
Yep, krijg m ook net :) OPENDAGEN2016 én 10% reductie
 
En in het papieren boekje dat mededeling dat Bax Amsterdam volgende maand open gaat. Ik zag echter dat de thread waarin die eerder genoemd werd afgesloten is, dus dan maar hier...
 
Wtf, waarom krijg ik die kortingsmails nooit van Bax? :? Bedankt voor het doorgeven.

Nog twee andere winkels hebben ook kortingsdagen:
i4muzique: 8% met code 'vakantiegeld' t/m 31 mei
Muziekhuis da Capo: 7,5% met code '7nieuws5' t/m 31 mei
 
Back
Top