Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Deze unieke actie is enkel geldig op vrijdag 4 en zaterdag 5 maart in al onze Belgische vestigingen

Doe je aankoop in de winkel of plaats je bestelling online met de promotiecode DD2016. Surf naar www.keymusic.com en koop nu jouw droominstrument aan de beste condities.
 
Deze unieke actie is enkel geldig op vrijdag 4 en zaterdag 5 maart in al onze Belgische vestigingen

Doe je aankoop in de winkel of plaats je bestelling online met de promotiecode DD2016. Surf naar www.keymusic.com en koop nu jouw droominstrument aan de beste condities.

En wat krijg je dan?
 
7.5%

7.5%

Als het goed is heeft iedereen met een bax account een code voor 7.5 % gekregen. check je email
 
7.5%

7.5%

Die van mij werdt rond 1400 verzonden . Als ik zelf niks bestel, plaats ik het in deze thread. is alleen t/m maandag geldig
 
Ook niet ontvangen van bax.

grandaddy zou dan ook erg blij worden van een geldige 7.5% code in zijn pb box :okdan:
 
Weer eentje uit het hoodstuk 'slimme verkoop strategie' bij Bax.
Dan bestel ik (in dit geval, maar in toenemende mate: voortaan) toch gewoon lekker ergens anders...
 
7.5% korting tot het einde van vandaag (28e): PS2473XS

Laat even weten in dit topic als je 'm succesvol hebt gebruikt zodat anderen niet meer hoeven te proberen.
 
Back
Top