Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Ja, het is nogal 'zuunig' om het in goed Zeeuws te zeggen. Had ook wel wat meer verwacht.
 
Ze zijn inderdaad erg zuinig geworden. Ik had meer gehoopt op een 10 of 12 procent korting.
Na komen ze aan met een labiele flotatie, die ze groots hebben aangekondigd.

De reacties op de site van baxshop zijn trouwens niet misselijk.
 
Idd zuinig gezien de vooraankondiging. Ik zat te wachten op een leuke korting die ze zonder aankondiging regelmatig geven.
 
Er is inderdaad dus helemaal géén korting. Ja, op de vólgende bestelling €12,50. Nou, wat een gewaagde actie.
 
Oh op een bestelling van meer dan €125. Voor 6 sept? En Roland enzo tellen weer eens niet, het enige wat ik nou zou overwegen te kopen. Wat een aanfluiting zeg.

Brb, ik ga even van 125 naar 0 aftellen om m'n koffie spannend te maken.
 
Hun vorige 10 % actie komt vast nog. Rond oktober. Met het huidige "kans op" vangen ze bij mij zeker niks.
 
Haha dat moest dus zijn "hun vorige was rond oktober, dus ze komt vast nog terug, die 10 % actie"
Trouwens slimmer om dat na de vakantie te dien, dan bereik je veel meer mensen.
Hopelijk heb ik,lekker niks nodig tegen oktober :-D
 
Wat een lachertje weer van Bax, ik zou zeggen mail eens met studio de dijk als je spullen voor een scherpe prijs wilt. Vergeet ook niet om altijd ff te chekken bij onze buren over de grens: thomann en musicstore :okdan:
@ Ophidian, van 0 naar 255 bpm tellen om de koffie nog meer op te warmen :koffie:
 
Iemand ervaring met Tone control?

Yep, goede ervaring mee. Niets alles de volgende dag in huis, duurt soms een paar dagen. Maar voor de rest hele goede service. En soms hele leuke prijzen en ook kortingen.

Een keer garantie moeten claimen en dat is allemaal perfect opgelost.

Prima toko dus
 
12,5 korting op de volgende bestelling bij bax-shop ? Waar slaat dit op ?

BS staat voor Bax-Shop maar ook B-Stock. Dus opgepast mensen.
Die 12,5euro betekent dus NIKS !
 
Ik heb deindruk dat thomann en musicstore nooit extra korting geven met code en acties? Of mis ik hun nieuwsbrieven :)
 
Idd zuinig gezien de vooraankondiging. Ik zat te wachten op een leuke korting die ze zonder aankondiging regelmatig geven.

Denk dat ze de marketing mosterd bij Yahaha gehaald hebben... Die hadden ook een grootse teaser campagne opgezet om uiteindelijk een paar kleine VA synthjes met minikeys uit te brengen... Kregen ook verdiend het halve internet over hun nek... :D
 
keymusic dolle dagen: 7%

actie geldig van 14 t/m 15 augustus 2015.

code DD2015
niet op roland en nog wat dingen. Keymusic is soms net wat duurder dan bax, maar check it out
 
dus die 7% pak je zaterdag of zondag. Had toch iets meer respons verwacht :-D
 
dus die 7% pak je zaterdag of zondag. Had toch iets meer respons verwacht :-D

Dank voor de tip :okdan: al heb ik zelf niets nodig op het moment.

Meer respons komt mogelijk zondag, dan is het 17 augustus, en werkt de code niet meer ;)
 
Back
Top