Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

als je nog een setje goedkope Neuman 310's wil
staat er een voor €1.500 in de B-stock, voor pak je een nieuwe er bij voor 1.900 en dan 7.5% over het geheel.
 
Heeft iemand nog snel een kortingscode voor 10%? Ben nu aan het bestellen (en moet voor 22 uur besteld hebben... anders komt het volgende week pas :D).
 
Te laat... heb al bestelling geplaatst met 5% korting. Heb trouwens nog een code voor een 'vriend' - dus 1 iemand. Dus voor degene die hier het snelst is:

KBV6CVJW29 (5% korting)
 
Ik denk dat ik ze eens een print-out van mijn order history ga sturen met de vraag of ik een kortingcode mag. Want tering.
 
sound supplies doet ook vandaag -10% op een boel spul. Dus ik heb gisteren bax bedrogen ;)
 
Bax heeft de laatste dagen volgens mij alles flink duurder gemaakt voor de feestdagen (behalve de Apple zooi en anderen waar de korting bon niet geldig is). Dus als je nu bij bax (en eigenlijk overal wel) koopt geeft je veel meer uit. Lekker wachten tot begin januari zodat alles weer een normale prijs heeft.
 
Hoppa eerst is eerst (denk ik)

Gebruik actiecode WISHy87o32x in uw winkelmandje voor deze 5% korting*
 
Bax heeft de laatste dagen volgens mij alles flink duurder gemaakt voor de feestdagen (behalve de Apple zooi en anderen waar de korting bon niet geldig is). Dus als je nu bij bax (en eigenlijk overal wel) koopt geeft je veel meer uit. Lekker wachten tot begin januari zodat alles weer een normale prijs heeft.

Dat is niet waar, bepaalde producten zijn duurder geworden en andere juist goedkoper - bij Bax schommelen de prijzen het hele jaar door.
 
Back
Top