X

Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Bax stuurde me een magazine, laatste bladzijde 4 codes voor korting; maar allemaal peanuts. 2,5% enz - ligt al bij 't oud papier
    Stop fooling around - Your audience is waiting.

Comment

Originally posted by TheMaun View Post
      Gisteren 13 bestellingen gedaan van telkens 1 product bij Bax met code OSCY20, vandaag de bestellingen opgehaald in de winkel in Amsterdam. De medewerker moest wel een beetje lachen, maar hee, het scheelde me +- €60 ipv €5, haha.
      Goed om te weten dat je hem meerdere keren kunt gebruiken! (En dat ze niet achteraf moeilijk gaan doen.)

En nu komt binnenkort het grote dilemma. Nog even iets scoren eind deze maand met 10% korting, wachten wat de Black Friday deals zijn of gewoon de Gas onderdrukken? Zal me benieuwen of dat laatste gaat lukken.

Comment

Originally posted by TheMaun View Post
        Gisteren 13 bestellingen gedaan van telkens 1 product bij Bax met code OSCY20, vandaag de bestellingen opgehaald in de winkel in Amsterdam. De medewerker moest wel een beetje lachen, maar hee, het scheelde me +- €60 ipv €5, haha.
        lol... Je had het eigenlijk op vrijdag moeten doen, de 13e
        Ik moest gisteren een gitaarkoffer aanschaffen. Veel niet op voorraad en heb em volgende week nodig. Na vele afwegingen (het ding moet wel passen) kwam ik op een model uit voor 49 euro, dan ga je toch kijken of je niet nog wat nodig hebt om de verzendkosten te verzilveren toch? Uiteindelijk maar een handig klein gitaar standaardje mee besteld 7 euro, wist ook niets anders, en zo kwam ik inclusief korting 50 cent hoger uit dan het laten verzenden. Ik vind het best wel lief van Bax dat dit allemaal kan.

Comment

Welke gear shops komen er meestal met kortingscodes voor black friday?

facebook ytsek

Comment

Originally posted by Ytse View Post
            Welke gear shops komen er meestal met kortingscodes voor black friday?
            Voor zover ik me van vorig jaar herinner:
            - Abtmusic
            - Tonecontrol

Comment

Originally posted by ishi View Post

- Abtmusic
              - Tonecontrol
              Abtmusic is er helaas mee opgehouden..

Comment

Originally posted by Manic View Post

Abtmusic is er helaas mee opgehouden..
                Ja, ik zie het nu. Jee, wat jammer..

Comment

Keymusic ook 7 % ofzo ?

Comment

gewoon OSCY20 gebruiken, aparte bestellingen maken en dan krijg je telkens 10 % . Beter word het niet denk ik, ook niet op Black Friday
                    Gear : Access Virus B /Elektron Machinedrum UW / Elektron Monomachine /Novation Drumstation / Roland TR-909 / Roland TR-808/ Sherman Filterbank 2 / Yamaha RS7000 / Xoxbox / Korg MS20 / Roland JX3P / Roland MKS30 / Akai MPC5000 / Waldorf Blofeld
                    Recording/sequencing : Ableton
                    Mixing : Yamaha O1V/Mackie 1402/Allen & Heath ZED R16
                    Monitoring : Mackie HR624

Comment

Originally posted by ishi View Post

- Abtmusic
                      - Tonecontrol
                      Originally posted by ben_jamin View Post
                      Keymusic ook 7 % ofzo ?
                      Ok, thx. Ik houd het in de gaten. Behalve Abtmusic dan.

facebook ytsek

Comment

Originally posted by seiko View Post
                        gewoon OSCY20 gebruiken, aparte bestellingen maken en dan krijg je telkens 10 % . Beter word het niet denk ik, ook niet op Black Friday
                        Ik dacht dat ze vorig jaar een Minibrute 2 voor €350 hadden, dat was zeker meer dan 10%. Maar dat was de enige synthesizer die ik echt interessant vond die ze in de aanbieding hadden. De kans is niet groot dat wat jij net wilt hebben met Black Friday in de aanbieding komt.

Comment

Geldig t/m woensdag 25/11, 10% korting bij Bax. Eerste PM krijgt mijn persoonlijke code.
                          BUY VINTAGESYNTHCOINS (VSC)!!!! PRE-ICO coming soon!

Comment

10 euro korting bij musicstore met code 'QEKF-20' vanaf 150,-. Ze hebben ook een aantal 'Black Week deals' online staan op https://www.musicstore.com/nl_NL/EUR/special-deals-2020

Comment

Originally posted by seiko View Post

Comment

OSDY20 werkte vandaag bij mij ook prima, 10 procent eraf.

234 euro voor een Arturia Rackbrute 6U

Comment

bax
                                  12,5%
                                  tot (en met?)
                                  woensdag

WB205BBYMUHTKA
                                  melodic (dub) techno/house
                                  Sunspot Bandcamp / Sunspot Soundcloud

Comment

Originally posted by SlaveoftheWave View Post
                                    WB205BBYMUHTKA
                                    Helaas al gebruikt

Comment

Originally posted by Ytse View Post

Ok, thx. Ik houd het in de gaten. Behalve Abtmusic dan.
                                      ABTmusic blijft dan toch open... En geeft 12% black friday korting op alles.

Comment

Originally posted by Mr. Muzak View Post

ABTmusic blijft dan toch open... En geeft 12% black friday korting op alles.
                                        Idd! Kortingscode BF2020

Comment

geldig tm morgen, voor wie wil...
                                          Ontvang 12,5% korting op een product naar keuze met onderstaande kortingscode:
                                          WB205BWN5UGDCW

Comment

Working...
                                          X