X

Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Originally posted by Bono View Post
    Ik heb er nog 2 van 5% liggen. Ik zal deze van de week hier opzetten
    kun je daar 1 van naar mijn PB sturen aub?

Comment

Ziet er naar uit dat een code niet meer nodig zal zijn voor mij.
      Heb het artikel morgen via Marktplaats voor een zeer schappelijke prijs waar zelfs de korting van BS niet tegenop kan
      Dank allen.

Comment

Komt net een 10% korting over mijn scherm dwarrelen dus leef jullie uit met code: OSC820

Heb hier ook nog 2 codes voor 5 % welke beide 2x te gebruiken zijn t/m 15 september

MGM20I7RWJ38Q7
        MGM20IXJZNXR9T

Geniet ervan..

Comment

Dank voor de 10% tip Marc
          Deze code is vaker te gebruiken zo lijkt het
          http://www.therobotsarecoming.nl

Comment

Originally posted by Marc View Post
            Komt net een 10% korting over mijn scherm dwarrelen dus leef jullie uit met code: OSC820
            En ik maar bijna aardig willen doen met 8 x 5% codes. Scheelt weer een hoop moeite .

Comment

Heb hier ook nog 2 codes voor 5 % welke beide 2x te gebruiken zijn t/m 15 september

MGM20I7RWJ38Q7
              MGM20IXJZNXR9T

Geniet ervan..
              Die OSC820 doet het goed!! thanx!!

Comment

Weet iemand toevallig tot welke datum deze code te gebruiken is?

Inzinger de Beaufort
                Bij ons zit u op de bank.

Comment

Originally posted by grandaddy View Post
                  Gewoon gebruiken while you still can!! En juist vooral in etappes bestellen.. Code is meerdere keren te gebruiken en werkt bij meerdere artikelen in je winkelwagen maar op 1 product

Comment

Net even gekeken; OSC820 doet het nog steeds bij Bax (-10%)

Comment

KA09020 7.5% bax 25 t/n 28 sept 2020, maar 10% werkt nog nu OSC820, verschil is wel dat 10% maar op 1 product geld tegelijk in een bestelling en 7,5% over de hele bestelling.
                      Dus 7,5% code zet ik hier maar neer voor de mensen die het op 1 of andere manier beter uitkomt.
                      Zou niet weten hoe, heb ook even geen denk energie er voor .

Comment

Thanks! Scheelt weer wat geld op m'n bestelling

Comment

Thanks!! OSC820 is nog steeds geldig.
                          :: www.egitura.com :: www.senthrax.com ::

Comment

Tonecontrol.nl stuurde ook een e-mailtje dat kortingscodes van concurrenten ook op hun site zouden moeten werken (ik vermoed wel dat het alleen met generieke/publieke codes werkt en niet met individuele/persoonlijke codes).
                            GEAR: MPC Live II, Analog Rytm, Sub 37, Bass Station II, DX200, Nord Modular, Matrix 1000, Blofeld, Streichfett, Deluxe Bass Big Muff, FireworX, M-One XL, MidiVerb IV, Volante, Monotron Delay, 3630, 3632, Triple-C, BCR2000, Pyramid, Zillion, Ableton Live, Sonarworks, DigiFace, 01V96, ProFire 2626, Monitor2USB, DT880, DT990, ATH-M20x, D8, MixCube, B&W - PIPELINED: RD-9, Wavestate, H9 - PHASED OUT: Mono Evolver Keys, SQ80, E5000 Ultra, X3, Wavestation/M1 Legacy

Comment

Originally posted by Senthrax View Post

Thanks!! OSC820 is nog steeds geldig.
                              Zojuist een RD-8 besteld en de code werkte nog steeds

Comment

Originally posted by grandaddy View Post

De 10% korting is tot 31 oktober geldig. Actievoorwaarden: http://www.bax-shop.nl/marketing/popcos
                                Mijn House tracks: Amazing animal@soundcloud

Comment

Originally posted by peterdh View Post

De 10% korting is tot 31 oktober geldig. Actievoorwaarden: http://www.bax-shop.nl/marketing/popcos
                                  Top ! Dank Peter!
                                  Inzinger de Beaufort

Comment

Let op! Als ik de weblink open staat er bij mij geldig tot 1 oktober.

Ik heb overigens al een paar keer zeer dankbaar gebruik gemaakt van de code!
                                    Geluidsvoortbrengend Knoppenlijstje:
                                    Akai, Clavia, Creamware, E-MU, Kawai, Korg, Novation, Sequential Circuits, Yamaha, Waldorf, Dave Smith, MacBeth, Moog en heel veel Vintage Roland spul
                                    En de rest:
                                    Mackie, Soundcraft, M-Audio, MOTU, Roland, Boss, Edirol, Alesis, Lexicon, Zoom, Behringer, Samson, Tannoy, iPad, 2x Intel PC, bergen kabels, voedingen, stekkerdozen

Comment

Originally posted by High deciBel View Post
                                      Let op! Als ik de weblink open staat er bij mij geldig tot 1 oktober.
                                      Klopt. Of ik heb het fout gelezen, of ze hebben de datum aangepast.
                                      Mijn House tracks: Amazing animal@soundcloud

Comment

Klopt. Of ik heb het fout gelezen, of ze hebben de datum aangepast.
                                        Nee, vanochtend stond er daadwerkelijk 31 oktober. Dan ga ik het niet redden met deze code. Even blij geweest met een dode Bax mus dus ...
                                        Inzinger de Beaufort

Comment

Click image for larger version

Name:	B081704F-4DF7-45D8-A03A-DBF3AEC4BCA9.jpeg
Views:	708
Size:	66,9 KB
ID:	3783787 Ik zag een popup op de Bax website met OSE820, 1 letter anders... misschien is die wel langer geldig? Ook 10% trouwens...

Comment

Working...
                                          X