Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

opletten bij bax, als je B stock kiest willen ze er (vandaag toch) 5% op geven en werkt vervolgens de 10% korting niet (die nog zou werken tot morgen)
 
B-stock is sowieso opletten.. :bekdicht:
 
Juist, mijn 2e b stock bestelling staat na een dag nog steeds niet beschreven als uitgevoerd, heb gemaild, gebeld, ze gaan terugbellen, komt vast niet in orde want 't rekeningsoverzicht klopt al niet als je de niet vermelde korting vergeet (die er niet staat, maar wél is afgerekend)
Komt nooit goed zo
 
Juist, mijn 2e b stock bestelling staat na een dag nog steeds niet beschreven als uitgevoerd, heb gemaild, gebeld, ze gaan terugbellen, komt vast niet in orde want 't rekeningsoverzicht klopt al niet als je de niet vermelde korting vergeet (die er niet staat, maar wél is afgerekend)
Komt nooit goed zo

misschien dat ze out of B stock zijn en dat ze eerst nog een doos moeten opentrekken om een paar vette vingers op het apparaat te zetten?!
 
b stock zat, enkel niet meer die 2e speaker aan die prijs ookal had ik 'm in mijn mandje. getver, scheelt me 200 euro!
Heb er schermafbeeldingen van, ze beweren dat 't maar één toestel was maar dat klopt niet want verschillende artikel nummer...
Ik had die ene niet gekocht als de andere volle pot zou zijn. :duivels:
 
Juist, mijn 2e b stock bestelling staat na een dag nog steeds niet beschreven als uitgevoerd, heb gemaild, gebeld, ze gaan terugbellen, komt vast niet in orde want 't rekeningsoverzicht klopt al niet als je de niet vermelde korting vergeet (die er niet staat, maar wél is afgerekend)
Komt nooit goed zo

Had hetzelfde probleem met een B-stockproduct, maar het was me wel gelukt dit te omzeilen...geloof dat ik eerst een nieuwe versie van het b-stockproduct had toegevoegd, dan de code waardoor je die onzin niet hebt met die 5 procent, vervolgens voeg je het B-stockproduct toe dat je wilt hebben, verwijder je het nieuwe product en voila :mega:
 
Laatst gewijzigd:
Soms helpt t ook om op .be te kopen ipv op .nl dan heb je die korting niet te verwijderen.
 
5% korting bij Bax Music: MGM201ZGCVGS4H geldig tm 15 september 2020. Lijkt erop dat deze meermaals te gebruiken is, heb een briefje met 'korting voor jezelf' en 'korting om weg te geven' maar onder allebei staat precies deze zelfde code!
 
Laatst gewijzigd:
De Bax 10% code OS1620 werkt niet meer, althans niet bij mij (ook geprobeerd via VPN op een VM, helaas... :D )
Toch goed gebruik van kunnen maken, dank aan degene die hem gedeeld heeft!
 
‘Shit’, iets te lang gewacht met de OS1620 code..

Nou ja, dan maar bij een andere zaak een keer 8)
 
Gelukkig maar. ;)

Scheelde mij 100 euro op mijn audio interface ben nu alleen in de malle molen van DHL terecht gekomen. Al een aantal dagen op onjuist gesorteerd.
Moet Bax een onderzoek instellen maar daarvoor moet er iemand van Bax mij terugbellen. Nou we weten allemaal hoe dat gaat......:stupid

Dacht nog ik bestel em vandaag nog een keer, stuur ik die andere wel terug maar helaas is de code al verlopen.
Moet em voor 31 juli hebben want dan verloopt de actie bij Antelope. Ik vrees het ergste.
 
Chojin : Met DHL heb ik ook 'ns problemen gehad. Vervelend is dat de afzender kan/moet aangeven dat er iets fout gaat, en dat het Bax is in jouw geval. Maar ik denk dat het wel goed komt, ik neem aan dat jouw pakket hier ergens in Nederland is, niet in het buitenland. Dat moet zelfs DHL lukken om de fout te herstellen en het nog voor de 31e te bezorgen.
 
Dacht nog ik bestel em vandaag nog een keer, stuur ik die andere wel terug maar helaas is de code al verlopen.
Moet em voor 31 juli hebben want dan verloopt de actie bij Antelope. Ik vrees het ergste.

eehh, dan bestel je hem toch zonder actie en stuur je m tzt ook terug 'zonder actie', dan heb je toch gewoon je aankoopbedrag terug?!
 
‘Shit’, iets te lang gewacht met de OS1620 code..

Nou ja, dan maar bij een andere zaak een keer 8)

Ik ook al! Als er staat "Deze code is geldig OP 16 juli" dan verwacht je toch dat hij op zijn minst op die dag geldig is...
 
ik zal, als troost een code droppen die 2 keer kan gebruikt worden en je 5% geeft.

MGM20JLN75WVMR

wees lief, zet hieronder als j' m gebruikt hebt, werkt namelijk maar TWEE keer.
 
Back
Top