X

Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Vandaag in mijn mailbox: zowat haast elke plugin van https://www.plugin-alliance.com/ voor 30 euro/stuk tot 3 maart. Zouden unieke codes zijn, heb er 2:
    FEB-29-A2-8QEHGW2W
    FEB-29-B2-D6JEXGYX
    Laat even iets weten als je een code gebruikt hebt missch voor de rest..
    :: www.egitura.com :: www.senthrax.com ::

Comment

Hela,

Dank, ik heb code B gebruik voor de Shadow Hills - Mastering Compressor class A.
      silvertone

Comment

Originally posted by MatthewLeBlom View Post
        Hela,

Dank, ik heb code B gebruik voor de Shadow Hills - Mastering Compressor class A.
        Dat was een supertip! De Shadow Hills wil ik ook al een tijd proberen, maar niet voor die enorme prijs! Ik zelf had nog geen account en dus ook geen vouchers, maar een vriendelijke Gearslutter had er nog 1 over, dus vet, slechts $36,- hoeven aftikken!
        https://soundcloud.com/the-fifth-bot

Comment

Ik heb vier codes voor 5% korting bij Bax. Zijn geldig tot 30 april.

MGM20A4R99LJLU
          MGM20AHTZ8Z2VZ
          MGM20ADC3UXSMS
          MGM20ASAGP7F8 D (bij de laatste zit een spatie omdat je anders een emoticon krijgt)

Comment

Originally posted by Senthrax View Post
            Vandaag in mijn mailbox: zowat haast elke plugin van https://www.plugin-alliance.com/ voor 30 euro/stuk tot 3 maart.
            Gooi ik mijn codes er ook maar even op voor de liefhebbers:
            FEB-29-A-6YDGY534
            FEB-29-B-6JTTVUWY
            Van TB303, SH101, JUNO 106, EMAX II, TR909, TR808, KORG MONO/POLY naar volledig digitaal..... wat een ruimte......

Comment

Inmiddels heeft Plugin Alliance het "A-deel" van de twee codes onbeperkt inzetbaar gemaakt. dus mocht je nog wat plugins willen kopen voor 29,- en geen codes meer hebben: de A code kan je dus weer gebruiken.
              silvertone

Comment

A-deel codes werken niet. Heeft iemand nog een Plugin Alliance code? Dank u.

facebook ytsek

Comment

De actie is volgens mij voorbij.
                  silvertone

Comment

Originally posted by MatthewLeBlom View Post
                    De actie is volgens mij voorbij.
                    Hmmm.. Dat is jammer. Hoe vaak hebben heeft Plugin Alliance acties?

facebook ytsek

Comment

Ik heb een code voor 5% korting bij Bax. Geldig tot 30 april.

MGM20A7D78BP4Y

Comment

WMY20CVSMNFUSNH

5% korting vanaf 50 euro bij Bax

Comment

Originally posted by Manic View Post
                          WMY20CVSMNFUSNH

5% korting vanaf 50 euro bij Bax
                          thanks

Comment

BAX
                            Met kortingscode KA320NB ontvang je tijdelijk 7,5% korting op ons gehele assortiment.
                            De kortingscode is geldig van 20 tot en met 24 maart 2020.

Comment

Iemand nog een kortingscode van Bax? Graag via PM. Dank je!

Comment

Originally posted by PrayersForRain View Post
                                Iemand nog een kortingscode van Bax? Graag via PM. Dank je!
                                Heb ik, geldig tot 30 april.
                                PM komt er aan.

Comment

Iemand nog een Bax code die hij niet gebruikt?

thanks

Comment

Vandaag wel een code voor 10% korting op racks en kabels: DS320
                                    DWDXDMRXRMXR-80007501518

Comment

helaas niet op de kabels die ik in mijn mandje heb zitten.
                                      Mocht iemand dus nog een code hebben, ik kan er goed 1 gebruiken
                                      Experimenting with sounds for the future of our Existence!

Monotron Music
                                      H3K Music
                                      Facebook
                                      Bandcamp

Comment

hoi ik zoek een bax kortingscode. iemand eentje over? bedankt!!

Comment

Hey guys iemand nog een bax kortingscode over? Ik heb evt een leuke plugin voor je in exchange...PM me even
                                          Akai: MPC 1000, S-950, MPD 24 / Roland SP-606 / Novation Remote SL61 / SPL Nugget / Soundcraft Compact 4 / Macbook Pro / KRK V6 / Minimoog Voyager Rack / Nord 2X Rack

Comment

Working...
                                          X