Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

20% biij ABT music gedurende Black Friday week. (code BF2019)

Thanx r.5! Super tip.

Kon de shop ook nog niet en gelijk maar een OB-6 en wat Strymon effecten besteld. Eerst even wat heen en weer gemaild. Snelle en vriendelijke reactie. Top service tot nu toe.

Veel beter dan wachten op een 15% Bax code :D
 
Dat is en flinke korting! Ik ken de winkel helemaal niet. Heeft iemand er ervaring mee?

De prijzen zijn dan weer wel >10% hoger dan bij de welbekende shops. (en met die 20% er af zijn sommige producten nog steeds duurder)
 
De producten die mij interesseren zijn er goedkoper dan bij Thomann en Bax. En dan dus nog 20% eraf. Bedankt voor de tip! :okdan:
 
Ik krijg zelfs in de avond reactie op de mail, erg netjes.
Heb er twee Meris pedalen voor een scherp bedrag gekocht, dank voor de code!
 
klinkt goed dat abt music.. mooi dat ze per email reageren maarrrrrrr.....iemand zn product ook daadwerkelijk al binnen?
 
Ik heb maandagavond een bestelling gedaan. Op voorraad bij leverancier en zou later deze week verzonden worden. Zal morgen eens informeren.
 
Ik heb ook net een bestelling gedaan. Via paypal betaald, dus verzekerd mocht er niets aankomen of wat dan ook.

Ging om zwarte versie van de beatstep pro, die hadden ze eerst nog niet op de site staan. Wel de witte. Na een mailtje hebben ze de zwarte er gelijk op gezet, met de melding dat hij nog niet binnen is, maar wel binnen enkele dagen.

Maar kan dus nog even duren voor ik hem binnen heb, dus voor die 20% is dat waarschijnlijk te laat.
 
Ging om zwarte versie van de beatstep pro, die hadden ze eerst nog niet op de site staan. Wel de witte. Na een mailtje hebben ze de zwarte er gelijk op gezet, met de melding dat hij nog niet binnen is, maar wel binnen enkele dagen.

Maar kan dus nog even duren voor ik hem binnen heb, dus voor die 20% is dat waarschijnlijk te laat.

Bedankt voor 't posten, kan een mooie gelegenheid zijn die BSP-black ook eens te gaan doen.

Maar 'k snap niet helemaal hoe/waarom jij nu die 20% gaat mislopen?

Groet!
 
Bedankt voor 't posten, kan een mooie gelegenheid zijn die BSP-black ook eens te gaan doen.

Maar 'k snap niet helemaal hoe/waarom jij nu die 20% gaat mislopen?

Groet!

Beetje onhandig geformuleerd. Ik bedoel voor jullie zal mijn bericht dat ik hem goed en wel ontvangen heb te laat komen om daarna nog te profiteren van die 20%.

Maar ik vertrouw ze wel en zoals ik al zei, paypal is verzekerd
 
maar toch nog steeds niemand die dus kan melden al daadwerkelijk iets ontvangen te hebben ;-). niet om wantrouwend te zijn... maar het is toch een beetje een rare site...vinden jullie niet?
 
Ik kan helaas ook nog geen uitsluitsel geven. Ik krijg net bericht dat ze het product morgen van Waldorf binnenkrijgen en dat het maandag verstuurd wordt. Maar vraag het anders r.5 even, die gaf aan vaker bij ze besteld te hebben.
 
Ok, kunnen we het weer over kortingscodes hebben ipv deze review? (wel handig om hier een topic voor te openen wellicht .. mods?)
 
Ik kan helaas ook nog geen uitsluitsel geven. Ik krijg net bericht dat ze het product morgen van Waldorf binnenkrijgen en dat het maandag verstuurd wordt. Maar vraag het anders r.5 even, die gaf aan vaker bij ze besteld te hebben.

Heb er idd al een aantal spulletjes van Novation en Elektron gekocht. Misschien niet de snelste levering (voor 23u besteld en onze nacht slaven zorgen dat het morgen bij je thuis is) want ze hebben denk ik weinig tot geen stock maar wel goede prijzen en service. Wordt volgens mij gerund door muziekliefhebbers ipv liefhebbers van dure jachten en sportwagens ;-)
 
Hmmm die ABT music code BF2019 doet het niet meer, terwijl het nog geen black friday is geweest haha! Iemand op de hoogte of bv bax/thomann/tonecontrol met iets moois gaan komen a.s. vrijdag?
 
Back
Top