Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

bwa, gewoon een mail sturen met de link waar het goedkoper is,
dan krijg je een prijs offerte,, maar dat kan een dag duren,,
 
bwa, gewoon een mail sturen met de link waar het goedkoper is,
dan krijg je een prijs offerte,, maar dat kan een dag duren,,
Dat is de theorie (wat ongetwijfeld ook bij tijd en wijle zal werken).

Maar bij mij duurde het niet één dag maar 5 dagen en dan krijg je te horen dat het niet op voorraad is en dan komen ze met een alternatief - dat echt totaal iets anders is - waar je dus niets aan hebt. En intussen is je mogelijkheid om het ergens anders met korting te kopen verlopen. Dus dat doe ik niet meer.
 
Klopt, ik kreeg ook die dag met kortingscode DA21217 een korting van 10% op iets heel anders. Eigenlijk vreemd dat dit zo werkte...
Bedankt dat je het even meldde. :)


Ik koop wel spullen bij Key Music, maar de prijzen op de website zijn vaak hoger dan bij de concurrentie of bepaalde artikelen zitten niet in het assortiment. Wat ik dit keer wilde hebben was bij Key Music 5% hoger geprijsd en dan blijft er natuurlijk van een korting van 10% maar 5% over.
Ik heb hierover weleens contact gehad met Key Music, maar dat wordt dan een lijdensweg waar ik niet snel meer een volgende keer aan zal beginnen.

Gewoon ff mijn een mailtje sturen, ik werk bij ze sinds een paar maanden en dan heb je echt de verkeerde aan de telefoon gehad of gemaild :-) Meestal kan ik wel mee (op Behringer en Yamaha na dat is echt belachelijk daar moet bij Bax geld bij!!)
 
2% tot 2018 bij baxshop > ACTIESBAX2

Dat gaat de kant van Coolblue op, waar 2de kansjes tegenwoordig zelfs wel 1 euro goedkoper zijn dan het nieuwe product. En dan praten of producten van een paar 100 euro.
 
Klopt, ik kreeg ook die dag met kortingscode DA21217 een korting van 10% op iets heel anders. Eigenlijk vreemd dat dit zo werkte...
Bedankt dat je het even meldde. :)


Ik koop wel spullen bij Key Music, maar de prijzen op de website zijn vaak hoger dan bij de concurrentie of bepaalde artikelen zitten niet in het assortiment. Wat ik dit keer wilde hebben was bij Key Music 5% hoger geprijsd en dan blijft er natuurlijk van een korting van 10% maar 5% over.
Ik heb hierover weleens contact gehad met Key Music, maar dat wordt dan een lijdensweg waar ik niet snel meer een volgende keer aan zal beginnen.

Heb zojuist n setje fostex monitoren besteld bij keymusic, hadden ze op voorraad en nogeens 50 euro goedkoper dan bij Bax... - nogeens 10 euro door de kortingscode.. :mega:
https://www.keymusic.com/nl/item/fostex-pm0.3b/
https://www.bax-shop.nl/studio-monitor/fostex-pm0-3d-actieve-tweeweg-studio-monitor-grijs-set

Jammer dat ze het subje niet hadden.. is trouwens ook bijna nergens op voorraad.. maar heb die nu maar bij Thomann besteld.. :)
 
Ik heb al jaren niets bij Keymusic gekocht. Als ik kijk naar het enige item dat ik op dit moment wil hebben, is het zelfs na aftrek van de 10% korting nog duurder dan bij Bax.
 
Mja.. dan heb ik gewoon eens n keer geluk misschien.. :) Ik wilde persee een setje Fostex monitoren hebben.. en dat lijkt bijna nergens compleet te verkrijgen.. het subje zit 4 weken levertijd op bij Bax.. en vertraging bij Bax duurt meestal Heeeeeeeeeeeel lang.. dan koop ik liever bij een andere winkel die het gewoon op voorraad heeft. :)
 
Ik was vandaag in contact met tonecontrol en ze hebben vandaag (20-12-2017) happy hour tussen 19:00-20:00. Wat er precies afgeprijsd wordt weet ik niet maar is misschien wel de moeite waard om ff te kijken :-)
 
Nee mag niet, ze stapelen voornamelijk dozen en schuiven die vervolgens heen en weer ;)
 
Voor wie geen B-stock wil is er ook 5% korting :biertje:

5PR2464T (5%)
5PRZY397 (5%)
5PRZZX3Z (5%)
F7BY6sVt (5%)

Dit zijn eenmalige codes dus wie het eerst komt......

Fijne jaarwisseling en voorzichtig met de vingers! :okdan:
 
BAX 5% MGM173X8UTLDEB, t/m 31/01/2018
BAX 5% MGM173L3KFQ2N2, t/m 31/01/2018
 
Back
Top