Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

hoge prijs i4

hoge prijs i4

stuur ze een mailtje en vraag om een aangepast prijs :) nee heb je ja kan je krijgen, ook al staat iets niet op de site ze kunnen veel bestellen
 
Op maandag 1 mei is het in heel Europa weer de Dag van de Arbeid. Dit betekent dat onze winkels in België deze dag gesloten zijn. Daarom komen wij onze trouwe klanten tegemoet met een speciale online kortingsactie. Jij bent uitgekozen als één van onze VIP klanten! Door de kortingscode "KEYMUSIC10" in te vullen bij je online winkelwagentje, krijg je direct 10% korting over je gehele bestelling!
 
Music Store 10 Euro Voucher: Coupon Code : "KATALOG-17-2"
 
same here... het is voor een goed doel; prophet.
wie me een code geeft mag een keer komen spelen :)
 
Op 27 en 28 mei zijn de 'Bax open dag'. Dan komt er vast wel weer een nieuwe 10% kortingsactie ofzo.
 
5% korting
 

Attachments

  • IMG_3917.jpg
    IMG_3917.jpg
    44,8 KB · Bekeken: 64
als je iets kleins koopt krijg je blijkbaar 2 bons van 5% korting. Hier is er een om weg te geven:

MGM17BZPS778V9

De week ervoor besteld ik iets duurs (dat gisteren werd geleverd) en kreeg niks :D
 
Ik krijg nooit kortingscodes van Bax, niet in mail en niet bij aankopen.
 
Koop je er vaak? En dure en goedkope dingen?
De korting is me tegenwoordig vaak aangeboden, was een hele tijd geleden.
Een van de oude kortingcides werkte trouwens, ookal had iemand die al gebruikt...
 
Nog 2 kortingscodes voor Bax music shop (5%)

MGM17BRF2Y9DML

MGM17B8X575FDS
 
bevestigt enkel dat de prijzen die stegen niet voor niks waren zoals al eerder opgemerkt. Wel grappig dat bax keymusic stokken in de wielen steekt
 
Back
Top