Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Let toch maar even op hoor... Met die vorige 10% actie ging ik ook snel wat kopen, kreeg ik gewoon B-stock toegestuurd (die normaal aan -15% verkocht zou moeten worden). Dus werd hij eigenlijk duurder verkocht dan normaal... Nooit zaken doen met Nederlanders zeggen ze hier :). Stellen ze me voor een korting te geven op mijn volgende aankoop... Ik wacht wel even om te zien of ze hun vorige transactie wel kunnen naleven voordat ik nog meer geld in Bax pomp... 10% krijg je tegenwoordig op wel meer plaatsen...

Na 3 weken aanmodderen van Bax en al even veel keren naar het postkantoor gaan nog altijd geen nieuwe synth ontvangen hier... Ze stellen voor om het nog eens te proberen... vroeg of laat moet er toch ooit een nieuwe tussen zitten... Dat is 5x leveringskosten voor Bax. Hoeveel winstmarge kan er zitten op een synth van nog geen 200€?

Eindelijk een synth in nieuwstaat ontvangen. Op een synth van nog geen 200 euro hebben ze dus eerst die 10% korting (20EUR) gegeven, 5x leveringskosten (30EUR?) en stellen ze nog eens 20EUR voor als compensatie voor de kostend door mij gemaakt om meermaals naar het postkantoor te gaan. Dat is in totaal voor bijna 100EUR kosten op een een synth van 200EUR... Hoe geraak je daar nog aan uit :? Kunnen ze het beter ineens fatsoenlijk doen, hebben ze meer winstmarge en minder ontevreden klanten...
 
Verzend kost niks he. Die hebben zo n mega deals dat dat peanuts is.
Als dat n klein bedrijf is sloopt dat. Zo n reus voelt dat niet eens.
 
Bovendien, met winstmarges van pakweg 30 % gemiddeld kan je makkelijk,iedereen platgooien met af en toe 5 a 15 %
Denk maar aan hubo en gamma. Die kopen schilderdeuren
in per enorm lot. A 50 euro per deur. Verkopen ze dan voor slechts 200 euro die je er elders 300 betaald.
Omzet omzet omzet. En n berg winst. Een mont everest.
Als elektron rytm de ene week 1200 euro kost ende andere 1599 weet je toch zo al wat de winst is op zo n bak... Nog veel meer, zelfs op die 1200 euro.
Nog iemand luidspreker kabels van 50 euro per meter? Kwestie van maserati hun klanten te gunnen: je verkoper.
 
Kan iemand mij nog voorzien van een kortingscode van Bax.
Wil de Teenage op-1 aan schaffen. Heb al de 10% die vandaag nog loopt. Maar nog een beetje korting zou wel prettig zijn op zo'n bedrag ;)
Hoor graag....
Gr.
 
Kan trouwens als iemand een bon van 10 of 15% heeft daarvoor een plug-in kostenpost voor ruilen.
Ter beschikking heb ik:
-uhe Brazille
-circle2
-d16 Drumazone
 
Die heb ik al. Kan er nog wel een gebruiken. In ruil voor een vst plug-in zoals boven staat gemeld in een eerder bericht van me. Minimaal 10% �� Voor een ruil.
 
Voor zover mij bekend is kan je maar 1 code tegelijk gebruiken bij het afrekenen.. maar misschien mis, of snap ik het niet? :)
 
Crap, wil ik net bestellen bij de Music Store, heb ik net het oud papier weggebracht. Er stond een kortingscode van € 10,- in hun folder. Iemand??
 
Heb alleen deze, weet niet of ie nog werkt...

10MAR2017
 
Bedankt voor de tip!

Wat ik zou willen hebben kost bij I4-Muz. (na aftrek van 10%) € 529,--. Bij Bax M. - als zij 10% kortingsactie hebben - € 494,-- Dat gaat 'm dus niet worden.
 
Back
Top