Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Volca Bass, Keys en Beats voor 99,- (per stuk) is ook niet echt duur trouwens! :P
 
ik kreeg net een kortingsbon bij mijn bestelling, 12,5 euro bij Zalando
my GOD
Heb ze al weggegeven aan een collega zijn madam. ::)
 
Weet het niet met Bax hoor maar heb een bestelling gedaan in de Amsterdamse zaak om vervolgens niets meer te horen. Terwijl het betreffende item in de Goese zaak gewoon aanwezig is.

Denk er hard over om de bestelling in Amsterdam maar te laten voor wat ie is en het betreffende item dan maar in Goes te bestellen, online wel te verstaan.

Rare jongens bij Bax.
 
Weet het niet met Bax hoor maar heb een bestelling gedaan in de Amsterdamse zaak om vervolgens niets meer te horen. Terwijl het betreffende item in de Goese zaak gewoon aanwezig is.

Denk er hard over om de bestelling in Amsterdam maar te laten voor wat ie is en het betreffende item dan maar in Goes te bestellen, online wel te verstaan.

Rare jongens bij Bax.
Nou, lekker is dat... :(
Ik denk 'gewoon' vergeten :stupid...ze zijn natuurlijk in A'dam nog maar 'net' open hè! :D
Gewoon online bestellen met de 60 dagen Bax 'niet goed geld terug'-garantie, en naar de winkel voor :koffie: :koffie: :koffie: en om het eerst uit te proberen :dj: 8)
 
i4-muzique.nl

Black Friday pre sale !
onze vaste klanten kunnen nu al profiteren van de unieke
korting van vrijdag a.s. gebruik de code:

blackfriday

en ontvang direct 10% Korting !
 
:(

Sorry jongens het was echt niet zo bedoeld.
Bij deze. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

20ic1lh.jpg
 
misschien een tikje overdreven om er 5 euro voor te vragen, zou er zelf ook niet aan denken, maar ook wel weer overdreven om er zo over te vallen en meteen anoukane de thumbs down te geven of zijn actie triest te noemen.
als je een synth koopt voor 500 (laten we het gezellig houden) is dat ook 25 korting. dan is delen ook wel leuk. en in het grotere geheel - ook niet elders op het forum zeuren dan, als de kortingsbonnen hier met heen en weer geschobbejak maximaal worden benut, ook die voor retourgezonden spullen, dat Bax zijn personeel afknijpt. het moet uit de lengte of de breedte komen.

ik heb hier trouwens net zo'n goedkope volca beats voor 99,- binnen. ik vind er weinig aan tot nu toe. denk dat ie terug gaat, inclusief de kortingsbonnen.
 
Beste forumgenoten,

Ik ben op zoek naar een kortingscode van Baxshop.
Als je er eentje over hebt stuur me dan een PM, over een prijs kunnen we het wel eens worden!

Big Thanks in advance! : )


wel in overeenstemming met de topicstarter..
Ik zoek nog een 50% kortingsbon,wil daar best flink voor betalen..
 
Back
Top