Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Iemand onlangs nog een kortingscode van Bax gekregen (en zelf deze niet gaat gebruiken) ?

Hoor 't graag :)
 
Graag dan via PB, ik betaal je de helft van de korting CASH uit, dan hebben we er samen wat aan :)
 
Wie o wie heeft er voor mij nog een bax kortingscode? Ik zie graag een PM tegemoet ;)
 
Morgen 10% korting met code OPENING2016

Actievoorwaarden:
De kortingscode is geldig van 16 oktober 2016 00:00 tot en met 16 oktober 2016 23:59.
De kortingscode geeft recht op 10% korting.
De kortingscode is niet geldig op producten van Apple, Fender, Gretsch, Squier, Jackson, Charvel, EVH en cadeaubonnen van Bax-shop.
De kortingscode is niet te gebruiken in combinatie met andere acties en / of kortingscodes.
Acties zijn niet geldig met terugwerkende kracht.
Bax Music behoudt zich het recht voor om de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en om de actie voortijdig te beëindigen.
Druk- en zetfouten voorbehouden.
 
Bax: 10% korting op het gehele assortiment (*) - alleen morgen (zondag 16 oktober 2016)
[* De kortingscode is niet geldig op producten van Apple, Fender, Gretsch, Squier, Jackson, Charvel, EVH en cadeaubonnen van Bax-shop.]

Kortingscode: OPENING2016
 
Damn, net de bovenstaande korting gemist terwijl ik op het punt sta een Drumbrute te pre-orderen... Als er iemand nog een code heeft en niet gebruikt, dan zou ik daar erg blij mee zijn :)

Ik heb me ook maar direct ingeschreven voor de nieuwsbrief/kortingen bij Bax. Uiteraard zal ik die hier delen als ik er 1 toegestuurd krijg en niet gebruik!
 
Momenteel 7% bij Keymusic met de code DD2016 (t.e.m. 12 november).
Op 25 november is het Black Friday en kan dan je ook wel het een en ander verwachten (vooral dan van de buitenlandse webshops, het hele gebeuren is in BE en NL nog niet zo ingeburgerd)
 
De meeste prijzen zijn onlangs 5% geplust, dus er zal wel een Bax (5 dec.) actie aankomen waar half Nld in trapt...
 
De meeste prijzen zijn onlangs 5% geplust, dus er zal wel een Bax (5 dec.) actie aankomen waar half Nld in trapt...
Omdat half Nld daar in trapt doen ze het...
Zo gaat het ook met combinatiedeals: Er is nét een combinatiedeal van 10%, én 'toevallig' is juist dan ook de prijs met 10% omhoog.
 
Ik was erg verbaasd over de prijs van Motu over enkele jaren: ik verkocht mijne 2e hands aan de nieuwprijs; Want die was ondertussen 150 euro gestegen. Bij Bax, idd.
Laat ons vermoeden dat 't komt door de kelderende euro?
koop meer Europese synths heren, ff shoppen bij MFB of zo ;)
 
Back
Top