X

Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Ik krijg wel nog irritante mails voor andere zaken. Maar geen kortingscodes. Lijkt precies of alles daar nu rust op pure willekeur.

Comment

Ik heb mijn code afgelopen weekend niet gebruikt, ik krijg nu een vriendelijke mail van bax met een nieuwe code die ik alsnog kan gebruiken komende dagen.

Symphatiek, misschien doe ik dat wel.
      \+\ Elite Underdog /+/

Comment

Ik heb opnieuw een mail gekregen en heb vorige gebruikt. Eerste die me een sympa pm stuurt krijgt mijn code.
        Stop fooling around - Your audience is waiting.

Comment

O ja: geen pm s meer om 15u - mijn inbox moet niet ontploffen he. Thx

Comment

Woot! Jullie hebben allemaal
            Een leven of wa? Nul pm's.
            Here goes

LK36655P

Comment

en bedankt he....

Comment

Iemand nog een code voor mij. Ik was op vakantie tijdens de 7.5% actie. Erg jammer!
                Busy exploring sonic outposts!

Comment

Voor de liefhebber gevonden in mailbox..

I4 Muzique heeft tot en met zondag 24 april 7% korting met de code 'discount'
                  Geniet er van... Of niet

Comment

Mensen! Hier een bax kortingscode! Voor eenmalig gebruik en voor vrijdag inleveren! 5%

Dit is uw unieke kortingscode:
                    5PRFRQR

Comment

Bedankt TIAN!
                      :: www.egitura.com :: www.senthrax.com ::

Comment

5 tot 7 mei

Naast al die ongelooflijke éénmalige bodemprijzen geniet u op duizenden instrumenten in voorraad een directe KASSAKORTING van maar liefst 6+1 PROCENT in al onze winkels en via www.keymusic.com met code DD2016.

Comment

BAX dit weekend 10%

Met code : LENTE10

* Deze kortingscode is geldig vanaf 6 mei 2016 18:00 tot en met 9 mei 23:59.

Comment

Thanks Rednoiz,, kzal er nu nog eens over nadenken,,
                            StephenM.be/Music

Comment

Originally posted by RednoiZ View Post
                              Met code : LENTE10

* Deze kortingscode is geldig vanaf 6 mei 2016 18:00 tot en met 9 mei 23:59.
                              dank !!!
                              Originally posted by DRé
                              “Muziek maken is het zelfde als ademhalen, het moet vanzelf gaan. Je gaat toch ook niet expres moeilijk zuchten”.
                              “Als je niets nieuws probeert , mis je ook al die grote teleurstellingen”

Comment

Iemand een idee wanneer de volgende actie is bij Bax? Zomer actie ofzo? Wil wat inkopen doen en heb dom genoeg die LENTE10 actie gemist.
                                Conservatoriumcore

Comment

Dit weekend (vr 18:00 uur t/m ma 12:00 uur) 10% korting op alles bij ToneControl. Koringscode: PRODUCE&PLAY

Comment

Kreeg net een mailtje van Bax: vanaf 28 mei 2016 00:01 tot en met 29 mei 23:59 10% korting op alles behalve Apple en giftcards met code OPENDAGEN2016

Comment

Yep, krijg m ook net OPENDAGEN2016 én 10% reductie
                                      Het belangrijkste van muziek, staat niet in de noten...

Comment

En in het papieren boekje dat mededeling dat Bax Amsterdam volgende maand open gaat. Ik zag echter dat de thread waarin die eerder genoemd werd afgesloten is, dus dan maar hier...
                                        Bouw- en reparatiedingen

Comment

Wtf, waarom krijg ik die kortingsmails nooit van Bax? Bedankt voor het doorgeven.

Nog twee andere winkels hebben ook kortingsdagen:
                                          i4muzique: 8% met code 'vakantiegeld' t/m 31 mei
                                          Muziekhuis da Capo: 7,5% met code '7nieuws5' t/m 31 mei
                                          False Pattern Recognition

Comment

Working...
                                          X