Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Mensen, niemand een BAX-code in de aanbieding? Let me know als je er 1 hebt waar je niks mee doet... Zou zeer welkom zijn!
 
ZLDNL1505 (via tweakers). Geldig t/m 31-12.

Was voor mij helaas te laat (zaterdag besteld en toen was deze code nog niet bekend).
 
Geeft bax eigenlijk nog grotere kortingen? 10% bedoel ik dan? of is dit meer uitzonderlijk geworden :O?
 
ZLDNL1505 (via tweakers). Geldig t/m 31-12.

Was voor mij helaas te laat (zaterdag besteld en toen was deze code nog niet bekend).

Werkt niet meer heb ik vernomen.
 
Iemand nog wel een code? Ga een redelijke aankoop doen en is toch mooi zo nog eens 5%^^
 
Iemand nog zo'n code voor Bax ??? Die van SlaveoftheWave lijkt gebruikt te zijn...
 
Geeft bax eigenlijk nog grotere kortingen? 10% bedoel ik dan? of is dit meer uitzonderlijk geworden :O?

Mag je inderdaad nog even op wachten. Sinds die mega-inbraak geen dikke kortingsacties meer. Die komen de laatste tijd wél meer aan bod bij Key-Music.
 
Jah maar kameraad van me heeft altijd al kortingen daar van 10% maar die kan ook nog eens extra codes gebruiken^^
Maarja vind ze maar ;)
 
Mocht er nog iemand een mooie Bax kortingscode over hebben: ik ben er heel erg blij mee wanneer je 'm per pb aan me wilt doorsturen.

Bij voorbaat dank :okdan: !



*
 
Vandaag 10% korting op alle b-stock items met code "BAS10".
Er staat o.a. een Prophet 6 die je dan met een mooie extra korting kan aanschaffen.
 
Back
Top