Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Haha en ik heb nog een 5% kortingscode die nog werkt..

Wat zallik doen,wat zallik doen...
 
Hier verdienen ze weinig tot niets meer aan dit is gewoon om van een grote voorraad af te komen dit doet Bax vaker.
En je moet niet vergeten dat er tot 31-8 een 15% aktie is van Elektron uit. Hoe het ook is Elektron maakt mooie spullen en deze prijzen zijn echte no brainer.
 
Ik had nog 2 ongebruikte codes van een tijdje geleden, was even gaan graven in mijn mailbox en toen vond ik ze.
 
Ik merk soms dat je net krting krijgt door een tijd niks te kopen :)
 
Ik zit nog ff verder te graven in mijn mail maar heb zeker 10x een kortingscode gemailed gekregen in ca 2 jaar tijd. 7 daarvan zijn persoonlijke codes en 3 zijn acties geweest die voor iedereen geldden.

Kortingen varieren van 5, 7.5 en 10%
 
Wat een falers: waslijst van artikelen met totale waarde 1600 euro gemaild met daarbij de vraag wat de scherpste prijs was die ze ervoor konden maken. Krijg je 29 lullige euro's korting... 8>

Doe dan helemaal niets; dit komt gewoon schofferend over.
 
Ik kan me voorstellen dat ze nu veel van Elektron terug zullen krijgen van mensen die
het de afgelopen twee maanden bij hun gekocht hebben voor een stuk meer.
 
Wat een falers: waslijst van artikelen met totale waarde 1600 euro gemaild met daarbij de vraag wat de scherpste prijs was die ze ervoor konden maken. Krijg je 29 lullige euro's korting... 8>

Doe dan helemaal niets; dit komt gewoon schofferend over.
tsja wat verwacht je dan?
ze hebben vaak al scherpe prijzen

hmm en die analog rytm wordt wel heel verleidelijk zo

laatste kortingscode die ik in mn mail kreeg is toch al wel een jaartje terug helaas 8~
 
Back
Top