X

Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Ja, het is nogal 'zuunig' om het in goed Zeeuws te zeggen. Had ook wel wat meer verwacht.

Comment

Ze zijn inderdaad erg zuinig geworden. Ik had meer gehoopt op een 10 of 12 procent korting.
      Na komen ze aan met een labiele flotatie, die ze groots hebben aangekondigd.

De reacties op de site van baxshop zijn trouwens niet misselijk.

Comment

Idd zuinig gezien de vooraankondiging. Ik zat te wachten op een leuke korting die ze zonder aankondiging regelmatig geven.
        klitlist: gear

Comment

Gewoon wachten op black friday.
          \+\ Elite Underdog /+/

Comment

Er is inderdaad dus helemaal géén korting. Ja, op de vólgende bestelling €12,50. Nou, wat een gewaagde actie.
            Conservatoriumcore

Comment

Oh op een bestelling van meer dan €125. Voor 6 sept? En Roland enzo tellen weer eens niet, het enige wat ik nou zou overwegen te kopen. Wat een aanfluiting zeg.

Brb, ik ga even van 125 naar 0 aftellen om m'n koffie spannend te maken.
              Conservatoriumcore

Comment

Hun vorige 10 % actie komt vast nog. Rond oktober. Met het huidige "kans op" vangen ze bij mij zeker niks.
                ///Zo mooi als oud spul maken ze het niet meer///

Comment

Haha dat moest dus zijn "hun vorige was rond oktober, dus ze komt vast nog terug, die 10 % actie"
                  Trouwens slimmer om dat na de vakantie te dien, dan bereik je veel meer mensen.
                  Hopelijk heb ik,lekker niks nodig tegen oktober :-D

Comment

Wat een lachertje weer van Bax, ik zou zeggen mail eens met studio de dijk als je spullen voor een scherpe prijs wilt. Vergeet ook niet om altijd ff te chekken bij onze buren over de grens: thomann en musicstore
                    @ Ophidian, van 0 naar 255 bpm tellen om de koffie nog meer op te warmen
                    Mono Rules - Homies & Gear4life
                    https://soundcloud.com/dj_b0mber/sets/hardcore-gabber
                    https://youtu.be/C1Yu6T53uzI?t=552

Comment

Iemand ervaring met Tone control?

Comment

Originally posted by Bono View Post
                        Yep, goede ervaring mee. Niets alles de volgende dag in huis, duurt soms een paar dagen. Maar voor de rest hele goede service. En soms hele leuke prijzen en ook kortingen.

Een keer garantie moeten claimen en dat is allemaal perfect opgelost.

Prima toko dus
                        Het niets is alles wat niet iets is
                        https://soundcloud.com/septicstudio <---Elitaire Grafmuziek

Comment

Eén keer zaken gedaan met tone control. Geen klachten.

Comment

Originally posted by Bono View Post
                            Goede ervaring
                            Niet supersnel als bol of bax, verder prima.

Comment

12,5 korting op de volgende bestelling bij bax-shop ? Waar slaat dit op ?

BS staat voor Bax-Shop maar ook B-Stock. Dus opgepast mensen.
                              Die 12,5euro betekent dus NIKS !

Comment

Ik heb deindruk dat thomann en musicstore nooit extra korting geven met code en acties? Of mis ik hun nieuwsbrieven

Comment

Musicstore geeft wel eens een tientje korting. Korting van Thomann heb ik nog nooit gezien; ook nooit een nieuwsbrief trouwens.
                                  False Pattern Recognition

Comment

Originally posted by jefz View Post
                                    Idd zuinig gezien de vooraankondiging. Ik zat te wachten op een leuke korting die ze zonder aankondiging regelmatig geven.
                                    Denk dat ze de marketing mosterd bij Yahaha gehaald hebben... Die hadden ook een grootse teaser campagne opgezet om uiteindelijk een paar kleine VA synthjes met minikeys uit te brengen... Kregen ook verdiend het halve internet over hun nek...
                                    GEAR: MPC Live II, Analog Rytm, Sub 37, Bass Station II, DX200, Nord Modular, Matrix 1000, Blofeld, Streichfett, Deluxe Bass Big Muff, FireworX, M-One XL, MidiVerb IV, Volante, Monotron Delay, 3630, 3632, Triple-C, BCR2000, Pyramid, Zillion, Ableton Live, Sonarworks, DigiFace, 01V96, ProFire 2626, Monitor2USB, DT880, DT990, ATH-M20x, D8, MixCube, B&W - PIPELINED: RD-9, Wavestate, H9 - PHASED OUT: Mono Evolver Keys, SQ80, E5000 Ultra, X3, Wavestation/M1 Legacy

Comment

keymusic dolle dagen: 7%

actie geldig van 14 t/m 15 augustus 2015.

code DD2015
                                      niet op roland en nog wat dingen. Keymusic is soms net wat duurder dan bax, maar check it out

Comment

dus die 7% pak je zaterdag of zondag. Had toch iets meer respons verwacht :-D

Comment

Originally posted by klinkske View Post
                                          dus die 7% pak je zaterdag of zondag. Had toch iets meer respons verwacht :-D
                                          Dank voor de tip al heb ik zelf niets nodig op het moment.

Meer respons komt mogelijk zondag, dan is het 17 augustus, en werkt de code niet meer
                                          Terugkijkend.

Ruimte voor opmerkingen

.

Comment

Working...
                                          X