Korting op een nieuwe Minitaur / Slim Phatty

Vermoed 700 voor de slim. Euro.
Dus voor pakweg 650 te krijgen als ze online nog eens 7 a 10% geven tijdens opendeur enz.
 
Misschien betekend dat dan ook wel dat er een nieuwe minitaur komt aangezien er ook geen nieuwe little/slim phattys meer worden gemaakt.
 
Misschien dat er een sub phatty rack aan zit te komen. Dat zou dan wel een hele mooie monosynth voor erbij zijn want zoveel wordt tegenwoordig niet meer in rack vorm gemaakt.
 
Grappig... Bax-Shop is ook een dealer hiervan.
Je hebt ook altijd 5% korting als je slim aanpakt bij Bax.

Dus dan heb je een Minitaur voor 425 euro ongeveer
 
Ik zie geen verschil in de prijs. Blijkbaar voelen de Europese winkels zich niet geroepen deze instant rebate ook toe te passen.

Echt voorpaginanieuws vind ik het niet als ik eerlijk ben.
 
Ik zie geen verschil in de prijs. Blijkbaar voelen de Europese winkels zich niet geroepen deze instant rebate ook toe te passen.

*

Die ervaring heb ik onlangs ook al gehad.

Moog meldde op de site dat tijdens MoogFest wereldwijd 10% korting door alle Moog dealers gegeven zou worden op alle producten.

Omdat ik net op het punt stond een Sub 37 te gaan bestellen eens gevraagd bij Thomann, MusicStore: 'nee, bij ons krijgt u de korting niet.' i4-muzique meldde dat de importeur ontkende dat er een kortingsactie was. Maar i4 zou het verder uitzoeken en liet vervolgens nooit meer iets horen. Soundsupplies negeerde mijn vriendelijk geformuleerde vraag helemaal.

En bij Moog zelf? Vanaf aanvang MoogFest tot de weken erna tot driemaal toe vriendelijk gevraagd hoe het nu echt zat met die korting. Op automatische replies na dat de vraag binnen een paar werkdagen beantwoord zou worden nooit enige reactie gekregen.
 
Laatst gewijzigd:
Hoe pak je het slim aan?

Je krijgt toch altijd korting wanneer je iets retour doet?
De kortingscode staat altijd op het retourformulier en die zijn allemaal hetzelfde.


Misschien een rare vraag: Is de minitaur eigenlijk de module versie van de Moog Phatty Sub?
 
Je krijgt toch altijd korting wanneer je iets retour doet?
De kortingscode staat altijd op het retourformulier en die zijn allemaal hetzelfde.


Misschien een rare vraag: Is de minitaur eigenlijk de module versie van de Moog Phatty Sub?

Maar die code is toch maar voor 1% korting?
 
Bax zoekt het nog uit, hun importeur "denkt" dat het alleen geldig is in de USA ?

Dit is vreemd want iedereen (ongeacht land van herkomst) die ooit een product heeft geregistreerd bij Moog (of zich aangemeld heeft v.e. nieuwsbrief) heeft deze kortingsmail ontvangen...

Retourkorting is maar 1%, bovendien vind ik het niet "slim" (om dezelfde woorden te gebruiken) als iemand deze korting telkens maar gebruikt, ik vind het eerder rieken naar oplichting.

en dat voor 1% ... pffff
 
In die mail staat inderdaad niks over dat het alleen in de VS zou gelden. Er staat 'authorized Moog dealer', waar volgens de site van Moog naast Bax nog zo'n twintig andere winkels onder vallen in NL. Onnauwkeurigheid van Moog gok ik.
 
Back
Top