Black Friday / Cyber Monday actie verzameldraad

Ophidian

Ouwe rot
Lid sinds
27 november 2002
Berichten
864
Locatie
Arnhem
Het lijkt me praktisch om alle leuke acties voor vandaag en dit weekend te verzamelen in dit draadje zodat er een overzicht is van alle leuke acties. Zeker omdat ze vaak weer erg snel voorbij zijn. Disclaimer: niet verantwoordelijk voor verleiding en/of koopwoede.

Ik kan deze bovenste post blijven editen met alle links die binnenkomen.
Zit nu op m'n telefoon maar maak het straks wel even netjes incl. links etc.

Acties:
- Waves: 40% korting op alle plugins en acties op bundels, -80% op CLA bundel
- z3ta+ 2: -50% tot 2 dec
- Native Instruments: vette korting op Komplete 9 incl. up- en crosagrades.
- D16: 50% korting op LuSH-101 met couponcode BLACK2013

Heel veel van de deals zijn verzameld op deze pagina.
 
Laatst gewijzigd:
Presonus Studio One en Plugin Alliance hebben ook flinke kortingen. Bij audiodeluxe.com is de prijs daarvan erg goed (ook voor Lush-101 bijvoorbeeld).

Nu inderdaad nog die koopwoede in bedwang houden. :engel:
 
De reden waarom ik geen soft meer koop. Zo snel waardeloos. Jaar later kost t halve prijs. Verkopen voor 40 % max. En telkens weer nieuwe updates, meestal dik te betalen.
Voor t geld koop je een vette analoge bak die waarde houdt.
No more soft GAS here.
 
De reden waarom ik geen soft meer koop. Zo snel waardeloos. Jaar later kost t halve prijs. Verkopen voor 40 % max. En telkens weer nieuwe updates, meestal dik te betalen.
Voor t geld koop je een vette analoge bak die waarde houdt.
No more soft GAS here.

Persoonlijk koop ik zulke software omdat ik er muziek mee wil gaan maken.
Doorverkoop waarde is leuk, maar dat moet toch niet de essentie zijn?..
 
is een beetje zoals auto rijden vind ik, ooit gaat 't toch weer weg, op een enkeling na.
Ik ben al 25 jaar DJ en de technics SL 1200 platendraaier is een mooi voorbeeld.
Ik ben gestopt met meer en meer plug ins. Ik koop hardware. Ook minder saai dan muisje klik.
Maar je hebt een punt, het dient om muziek te maken, maar het gevoel dat ik krijg na een jaar als ik zie wat de software dan kost, wetende dat ik enkel in de winter wat actief ben en dus eigenlijk gerust de aankoop had kunnen uitstellen, geeft me maagpijn.
 
De reden waarom ik geen soft meer koop. Zo snel waardeloos.

Ja, maar 200 euro voor een plugin of 1200 euro voor een synth is nogal een verschil, en genoeg synths die ook snoeihard in waarde omlaag gaan (voornamelijk digitaal, overigens).

Na 3 jaar is die 200 euro helemaal weg, maar is er van die 1200 bijv. ook nog maar 600 over. Dan ben je toch wel weer 3 keer zoveel kwijtgeraakt, ook al heb je nog verkoopwaarde. En in de tussentijd had je die 1000 euro die je overhad van de plugin ook weer ergens anders voor kunnen gebruiken ;)

Ik schaf software ook aan met het idee in het achterhoofd dat het niks waard is als ik het verkoop. Dan word je in ieder geval niet meer teleurgesteld.
 
Ik koop software, net zoals gear 2e hands. En dan nog is de waarde vd software al snel 'te duur betaald'
Ach, 't was een les.
 
Audio Damage heeft 40% korting vandaag...en ze zijn al goedkoop ;)
 
Ik heb al iets gezien,, Gewoon "Google black friday 2014", maar 't is nog een week te vroeg denk 'k :) :)
 
Back
Top