Grote Black Friday-kortingen

Hebben meer mensen die de waves hebben geprobeerd in hun mail 'serial number: pending'?
 
nee, geen donload mail, maar wel meteen een reclame mailtje van ze
 
In het kader van Thanksgiving/Black Friday heb ik al verschillende tijdelijke kortingen zien langskomen, o.a. bij Native Instruments. Zie http://www.native-instruments.com/#/en/products/. Maar liefst 50% korting!


Onlangs een NI Maschine MK2 aangeschaft...
Wilde ik nu mijn bijbehorende e-voucher (van €25,-) gebruiken om wat aan te schaffen, nu lekker voordelig met de 50% kortings actie op hun producten.

Krijg ik bij inwisselen de melding "Sorry, that voucher is no longer valid."
Lekker dan!!!

Heb netjes alles geregistreerd en op "Donderdag 1 november 2012" de vouchercode ontvangen, zou vanaf dan 3 maanden geldig zijn.
Nu pas 24 dagen later al niet meer geldig.
Lekkere jongens daar bij NI !!!

Hebben meer mensen zo'n ervaring gehad....

Kan ze wel gaan mailen, maar wanneer ik dan antwoord heb is die kortingsactie natuurlijk al weer afgelopen. met al het gedoe en gezeik en waarschijnlijk geven ze het dan ook niet met 50% korting wat ik nu had willen aanschaffen pfffff grrrrr...!!!
Hier maken ze geen vrienden mee....
 
Ik heb Native Instruments inmiddels maar geïnformeerd, de kwestie ingevuld bij hun contact formulier op hun site.
Ben wel benieuwd naar hun reactie/antwoord.....
 
Met de voucher heb ik wel goede ervaringen gehad - met de helpdesk... nou nee. Ik had een keer een vraag gesteld en kreeg na een maand of twee een mail dat de vraag uit hun systeem was verwijderd en of ik hem opnieuw wilde stellen. NI heeft mooie producten, maar de helpdesk laat wat te wensen over.
 
Ik heb Native Instruments inmiddels maar geïnformeerd, de kwestie ingevuld bij hun contact formulier op hun site.
Ben wel benieuwd naar hun reactie/antwoord.....
"The e-voucher is valid for individual KOMPLETE Instruments, Effects, bundles and MASCHINE EXPANSIONS, but NOT for KOMPLETE 8, KOMPLETE 8 ULTIMATE, KOMPLETE ELEMENTS, hardware products, updates, upgrades, crossgrades, or educational versions, and NOT valid for products already on special offer."

Dat staat in de mail van mijn € 25 voucher. Waarschijnlijk werkt het daarom dus niet.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top