Ableton software tot 15 juni met 33% korting!

Misschien met het oog op Btiwig wat binnenkort in beta gaat? Of Ableton 9 wat uitkomt?

Hetzelfde idee werd geopperd op de Facebookpagina van ableton... en ontkracht door een medewerker van Ableton zelf... toch spannend :)
Ik twijfel toch om van Live 8 naar de Suite up te graden... iemand ervaring mee??

Ableton ‎Steffen Zimmer: neither of those statements are true. Thanks everyone for your patience regarding the future of Live - as soon as things are ready, you'll know!
 
Leuk wat zijn de prijzen nu voor die pakketten.
 
zijn die instrumenten een aanvulling of gewoon die download kopen zonder.
 
Leuk wat zijn de prijzen nu voor die pakketten.

Als je nog geen account hebt, even eentje aanmaken, dan kun je het zien. Of even op die Buy Now knop hengsten, je koopt dan nog niks maar ziet wel een prijs.

Suite is 368 ipv 549, als je Live al hebt is upgraden naar Suite slechts 160 ipv 239.

zijn die instrumenten een aanvulling of gewoon die download kopen zonder.

Weet je wat? Download eens de trial-versie van Live Suite met de instrumenten en zonder de samples. Het is lastig te zeggen of iets je wel of niet ligt - zelf vind ik Analog niet echt veel soeps, maar Operator is dan wel weer geinig. Als je al van de Ableton devices 3 stuks kunt vinden die je wil hebben is Suite al de moeite waard.
 
MAX MSP is ook 33% korting nu..
 
Ik zit er heel erg hard over te twijfelen want enerzijds heb ik al genoeg shit en anderzijds lijkt het me wel interessant. Ik denk dat de "ik heb al genoeg shit" kant wint.
 
De actie werd nog 3 dagen verlengd > tot en met 18 juni!! :okdan:
misschien hadden ze de boel overschat en zitten ze nog onder hun gecalculeerde weggeef budget :D
of wellicht gaan de verkopen nu zo goed, in vergelijk met de 100% prijs, dat ze de boel nog wat rekken ;)
 
Ik wil MAX MSP wel... nou nog geld.....
 
Back
Top