Moog source: Sync en stemmen

dankjewel. gevonden en weinig wijzer geworden.
wat nog zou kunnen misschien, is dat de tuning procedure ooit is uitgevoerd met een heel verkeerde start-instelling. verkeerde interval, wiel omhoog, zoiets.
die patch 4 die gekozen moet worden - wel of geen sync bij het stemmen....
ik ga het morgen eens proberen.
 
ik heb de 2 sources met elkaar verbonden, dwz pitch cv uit naar cv in. soms raken synths van slag door een inkomend cv signaal, wat meestal overgaat als je hem uitzet.
volgens mij was dat al voldoende.

ik heb patch 4 en 1 (nodig voor de stemprocedure) daarna nog opnieuw volgens het boekje geprogrammeerd en de stemprocedure uitgevoerd, maar de source deed toen eigenlijk alweer normaal.
 
Het kan ook zo zijn het PB wiel zélf wel in het midden staat (geklikt) maar dat de pot niet (< of > dan 0V) tijdens het stemmen, Sync ON idd voor ontstemming zorgt.
 
Ik zie nu dat er gevraagd werd hoe de midi kit beviel. Heel goed, ik heb alleen eerder dit jaar de rom ervan zitten hacken omdat ik alle parameters via midi wilde kunnen aansturen. Dat kan dus nu wel
 
als absolute leek, denk ik dat ....



ik heb de 2 sources met elkaar verbonden, dwz pitch cv uit naar cv in. soms raken synths van slag door een inkomend cv signaal, ..

Haha...mooie combinatie van posts.
:)


Interessante thread met waardevolle info iig!
Ik heb vooralsnog (nog) geen Source, maar die zal er ooit wel eens komen.
 
Nou daar ben je dan ook laat mee! :-) Ik ben erg benieuwd wat je precies in de rom hebt veranderd en welke versie je hebt. Heb zelf ook de kit ingebouwd en er zelfs een editor in MAX voor geschreven die de huidige patches kan lezen en schrijven. misschien kunnen we elkaar PMen?
 
Back
Top