Xbase 999 Switch van PERF naar PATT vraag

19vierentachtig

Ouwe rot
Lid sinds
4 april 2007
Berichten
1.929
Kan iemand me wellicht helpen met het volgende probleem.
Als ik een ritme programmeer op mn xbase999 in performance mode, en ik verander (bijv.) de sample vd clap naar een andere sample. Als ik die performance opsla, en ik ga naar een andere performance en weer terug dan onthoud ie die verandering (maw. die clap die ik dan veranderd heb in bijv een snare is perfect gesaved), Echter als ik dan naar PATT mode ga voor wat diepere programming dan is de sequence wel hetzelfde, alleen hoor ik weer de clap ipv de net gekozen snare. En als ik terug ga naar PERF is de opgeslagen snare ook weg en hoor je weer de clap.
Kan het ook niet in de handleiding terug vinden, en het is ook niet mogelijk om de sample te veranderen in een andere sample in PATT mode.

Anyone ?
 
Ik heb een 888 en herinner me vaag iets dat je bij t saven moet opletten dat je juist saved. Vraag le geen details, te lang geleden. Maar ik dacht dat er inderdaad iets niet mogelijk was in de besturing dat een afknapper was.
dus ff manual duiken en google, dan komt t wel boven
 
ok, ga nog eens kijken dan, in de manual staat het ook niet duidelijk.
Er staat wezenlijk dat de PERF of PATT herzelfde is. Heel maf.
Zal wel iets over het hoofd zien.
Mocht iemand anders een idee hebben, shoot.
 
Dat ga ik ff googlen!. Doet die 888 dat wel goed ?
Dus als je van PERF naar PATT mode gaat blijven zowel de sounds als sequenses in tact ?
 
Ik ben er uit.
Voor degene die het boeit, Als je switched van PERF naar PATT en een part dat samples gebruikt de step button + write indrukt neemt ie de sample mee en kan je Parameter locks toevoegen per step.

Dat deze drumcomputer niet mega wanted is is mij een raadsel.
Het OS is net zo korkie als op mn sunsyn. Maar als het kwartje eenmaal valt.....daaaammmnnnnn, wat een powerrrrrrr.
 
Back
Top