wat als sequencer?

Oude mpc2kxl met 8 outputs? Ik weet niet of de mother 32 ext Clock of trigger accepteert maar dat zou het strakste zijn als je die via de audio output van de MPC kan doen. Vanuitgaande dat de mother midi in heeft en dat niet strak werkt. En dat je de MPC voor trigger of Clock signalen kan gebruiken want ook dat weet ik niet zeker. Alleen voor CV/gate heb je dc coupled d/a outputs nodig dus ik denk dat trigger etc wel moet lukken.
 
Weet iemand of de "euclidean sequencer" bij de Squarp Pyramid een grote troef is ten opzicht van de Cirklon?
 
Qua sequencing zéker de digitakt eens onderzoeken. Parameter/triggerless locks op al je midi gear. Das toch vet!
 
de beatstep pro is niet polyfoon,
Midibox SEQ V4 moet je zelf in elkaar steken,
de circklon is momenteel niet verkrijgbaar....

Ik twijfel tussen de Pyramid en de Deluge...
Iemand ervaring met deze?
 
Ik zou me niet blindstaren op het aantal outputs, zeker als je maar drie apparaten aan wilt sluiten. Binnen die ene MIDI out heb je nog steeds 16 MIDI kanalen. Koop gewoon een thru box, zoals Kenton Thru 5.

Ik heb een tijdje met de MMT-8 gewerkt, die heeft maar 1 MIDI out, geen enkel probleem. Het is belangrijker hoe je sequencer "van binnen" werkt, hoeveel sporen krijg je etc.
 
de beatstep pro is niet polyfoon,
Midibox SEQ V4 moet je zelf in elkaar steken,
de circklon is momenteel niet verkrijgbaar....

Ik twijfel tussen de Pyramid en de Deluge...
Iemand ervaring met deze?

Beide gehad, beide hebben sterke en zwakke punten, ligt aan waar je prioriteiten liggen. Heb zelf de pyramid weer verkocht wegens bepaalde limieten en workflow die mij niet zo lag.
 
Weet iemand of de "euclidean sequencer" bij de Squarp Pyramid een grote troef is ten opzicht van de Cirklon?

Ja. Dit vind ik persoonlijk een van de leukste aspecten van de Pyramid. Zoek eigenlijk al een tijdje een Ableton device dat net zo snel en intuïtief werkt... Dacht dat Reaktor een gelijkaardig ensemble heeft.
 
Toraiz Squid is ook niet mis op het eerste zicht zie ik net! :p
 
Misschien beetje laat, maar: Polyend Seq of (misschien vloeken in de kerk), maar een ipad met aardige midi interface en Bram Bos' Rosetta, Fugue machine en AUM (en nog wat anderen).
Of niks van dat alles en een Boss RC 505 loop station!
 
Misschien beetje laat, maar: Polyend Seq

Tja, een zwarte bak met alleen maar witte leds ?! We leven tenslotte niet meer in de middeleeuwen, dus een paar kleurtjes om wat samples/patterns e.d. te kunnen onderscheiden zou wel goed zijn. 8)
 
Back
Top