808

Nog eentje omdat die zo lekker klinkt imho

808 mix-out direct in de PG-1. Tijdens het opnemen raak ik de PG-1 verder niet aan waardoor ik 2 handjes vrij had voor de drumdoos :)

:luv:
 

Attachments

  • 808vsPG1_deel2.mp3
    2,3 MB · Bekeken: 161
en een iets kortere versie in wav. ik moest namelijk onder de 9.77mb blijven, kan ik even het verschil horen :) zoomh2 + ipad = :okdan:
 

Attachments

  • 808vsPG1_deel2WAV.wav
    9,2 MB · Bekeken: 164
Tja, het gaat eerst die zoom H2 in met zn niet zo fantastische AD-DA converters en vervolgens word het nog een keer ge-down-grade door een online wav-mp3-converter lol

Ik was overigens helemaal vergeten dat ik die Zoom had, dus dank daarvoor Monotron :okdan:

YW! Meende me jouw Irish busride opnames te herinneren. Zo'n fieldrecorder koop je en doe je over het algemeen niet meer weg ;)
 
Nog eentje omdat die zo lekker klinkt imho

808 mix-out direct in de PG-1. Tijdens het opnemen raak ik de PG-1 verder niet aan waardoor ik 2 handjes vrij had voor de drumdoos :)

:luv:

Die klinkt al veel beter!

Die smackos tape emulator is ook leuk om over je 808 te halen btw.
 
BOSS SE-50!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
kweet niet wat hij gebruikte, maar fewoon je gain in overdrive op je mixer is ook vaak al raak
 
Nog eentje omdat die zo lekker klinkt imho

808 mix-out direct in de PG-1. Tijdens het opnemen raak ik de PG-1 verder niet aan waardoor ik 2 handjes vrij had voor de drumdoos :)

:luv:

:mega:
 
Het is een schande om iemands uitspraak te verdaaien.

Ik zie dat ik NIET verder geluisterd had. Op zich heb je gelijk dat het multi-interpretabel is. Verder in de tijd luisteren of secuurder / aandachtiger luisteren zou je ook als 'verder luisteren' kunnen beschouwen... Maar ik zal onduidelijk zijn geweest...
Ik reageer niet als ik NIKS geluisterd heb.

Value MadR: -5 in waardering maar ach, je toonde in deze thread ook al aan niet te lezen, post 3 stel je dat er gevraagd wordt om een loop in een sampler te stoppen, klopt ook niet, probeer het nog eens, MadR, hier is de openingspost van die draad...



EDIT: leg je 'autistische bende' even uit... Wellicht heb je gelijk, m'n zus heeft een autisme-aanverwante aangeboren indicatie.

EDIT2: Excusses aan de TS en serieuze bijdragende SF'ers, ik kòn dit niet over mijn kant laten gaan.

Hehehe meteen helemaal op de kast. :D

Maar serieus ik zit gewoon te geinen man.

Alleen ben ik niet zonder onder de indruk van die PG-1 oversturing. Als je dit met simpele behringer mixer doet, klinkt het volgens mij hetzelfde.
 
Alleen ben ik niet zonder onder de indruk van die PG-1 oversturing. Als je dit met simpele behringer mixer doet, klinkt het volgens mij hetzelfde.

Hey, wil jij mij ook op de kast hebben 8o)

Maar even ter aanvulling, een behringer mixer klinkt niet hetzelfde. Ik hield echt geen laag meer over toen ik mijn behringer gain opendraaide.
 
BOSS SE-50!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.youtube.com/watch?v=WYKjolWTGcI

Met Endfest liep ik 'n jaar of vier geleden iCuicide Circus in Berlijn om 05:13 uur in de ochtend binnen en hoorde I-F - I do because i couldn't care less... Lekker thuis komen... :)

@MadR: no problem

@RSB: Die deel 2 is erg aangenaam, dit komt mijns inziens wel dicht bij BH808303... Met een dikke smile zitten luisteren...
 
Hey, wil jij mij ook op de kast hebben 8o)

Maar even ter aanvulling, een behringer mixer klinkt niet hetzelfde. Ik hield echt geen laag meer over toen ik mijn behringer gain opendraaide.

Ok. Heb zelf geen 808. Ik weet alleen hoe een 909 kick klinkt overstuurd op een behringer. Maar ik zelf zal nooit zo hard oversturen. De hele definitie in het laag gaat naar de kloten. Weg punchy attack. En dat hoor ik ook een beetje in jouw voorbeeld.

Maar die licht overstuurde conga's vindt ik wel te gek klinken trouwens.
 
Die conga's gaan kunnen zo lekker blaffen als je ze overstuurd :luv:

261941-dog-attack.jpg
 
Welke pedaltjes knallen jullie over je 808? Ik zelf de moog boost. Ga nu wellicht ook even een drive aanschaffen. of een dreadbox epsilon
 
Back
Top