Casio RZ-1 4 banken Ep;rom

jayoverdose

Ouwe rot
Lid sinds
20 december 2004
Berichten
1.274
Iemand hier die deze heeft ingebouwd, de eprom kan branden en het circuitje maken en de hele hatsaflats?
Ik heb nog wel een kratje bier, als dat tenminste in de buurt van een redelijke vergoeding komt?
Kosten qua benodigdheden zijn natuurlijk ook voor mij.
Ik woon in Rotterdam dus helaas schiet puntje van Friesland ook weer net niet op, zeg 75 tot 100km?
 
Heb de Eprommaar gewoon besteld ben ik al een heel eind verder.
Koste me $32,50
808,909,dmx,rz-1 geluiden staan daar dan op.
 
Hahah, meteen aan het midden? Goedzo :-)
 
nou, ik hoef geen circuit bend, proeiekieoe vink niks aan, maar kunnen switchen tussen 4 banken met geluiden is wel erg gaaf.
die pitch-bend knoppen zou ik ook nog wel ok vinden, en zag nog een mod om die filterpots op het frontpaneel te borduren, dat ga ik denk ik ook doen aangezien die aan de achterkant een beetje gaar zijn.

verder vind ik t een geweldig ding, ruige sequencer, heel grappig maar handig songs maken, en sommige standaard geluiden zijn geweldig, zoals vooral de hats.

hierdoor wilde ik m eigenlijk altijd al zelf eens hebben, https://www.youtube.com/watch?v=9_4_Xr9nwo4

thanks nog voor de vlotte flitsende deal vcovca!!
 
zal volgende week even een paar beats opnemen, gister live gebruikt en het on the fly selecteren van andere drums is echt heel cool.
heb je de chips nog besteld rsb?
 
Cool Jay, dat het goed werkt:okdan: Vond het leuk om te doen.
 
ja, heb m tijdje geleden al getrashed, zal ff wat nieuws voor je uploaden.
 
Back
Top