Echo Audiofire 12

Luppez

techno
Lid sinds
22 mei 2012
Berichten
51
Locatie
Rotterdam
Sind kort ben ik in het bezit van een Echo Audiofire 12. Hij begint alleen af en toe te knetteren of de audio valt helemaal weg.

Sample rate staat op 44.1kHz. Ik heb een macbook pro 15inch met OS X Lion 10.7.5, Processor 2 GHz Intel Core i7 en Geheugen 4 GB 1333 MHz DDR3

Iemand bekend met dit probleem?
 
Je hebt niet veel aan mijn antwoord, maar nee.

Ik heb de Audiofire nu een jaar of wat in gebruik zonder een enkel probleem.
Gedraaid op Windows XP, 7 en 8.
Jouw probleem komt mij totaal niet bekend voor. Probleem met de firewire verbinding misschien?
 
Ik zou het niet weten. Heb een gloed nieuwe firewire kabel gekocht. Het af en toe wegvallen van de audio heb een maat van mij ook maar het andere probleem.

Voor mij logisch klinkt een driver fout of te lage sample rate maar dat is het niet.
 
Wat voor een FireWire kaart is de Audiofire op aangesloten?
 
Ik heb mijn AudioFire12 sinds januari 2007 maar nog nooit problemen gehad. Draai hem nu op Windows 7 64-bit en daarvoor op XP Home 32-bit en Windows 7 RE 32-bit. Op alle systemen als een zonnetje!
Idd kan het probleem zitten in de FireWire kaart in de Mac, of aan de driver. Heb je al een oudere driver geprobeerd?
 
Hi,

Ik heb hetzelfde probleem met een Mac en de Echofire 12 had. Ik het probleem opgelost door het schakelen van de clock source in Audio MIDI Setup. Het is nu ingesteld als "device". Wanneer ingesteld op "Mac", ik denk dat het was een conflict veroorzaakt.

Ik hoop dat dit antwoord is begrijpelijk, ik gebruikte Google om het te vertalen van het Engels! :)
 
Wat voor een FireWire kaart is de Audiofire op aangesloten?

Hij is aangesloten op de standaard firewire poort van de mac. (6 pins uit me hoofd)

Ik heb mijn AudioFire12 sinds januari 2007 maar nog nooit problemen gehad. Draai hem nu op Windows 7 64-bit en daarvoor op XP Home 32-bit en Windows 7 RE 32-bit. Op alle systemen als een zonnetje!
Idd kan het probleem zitten in de FireWire kaart in de Mac, of aan de driver. Heb je al een oudere driver geprobeerd?
Ik heb een soortgelijk probleem gehad bij de Audiofire8. Bij mij waren het toen de drivers (5.7) die problemen gaven. Inmiddels is er een nieuwe driver-versie van 5.7 die wel goed werkt.

Ik moet nog onderzoeken of het een eventueel driver probleem is.

Hi,

Ik heb hetzelfde probleem met een Mac en de Echofire 12 had. Ik het probleem opgelost door het schakelen van de clock source in Audio MIDI Setup. Het is nu ingesteld als "device". Wanneer ingesteld op "Mac", ik denk dat het was een conflict veroorzaakt.

Ik hoop dat dit antwoord is begrijpelijk, ik gebruikte Google om het te vertalen van het Engels! :)

Thanks voor the tip!
 
Back
Top