Voorstel voor contest: "Maak een 'verboden' cover"

kefkekeyser

Ouwe rot
Lid sinds
9 september 2003
Berichten
579
Locatie
Belgiƫ, Tervuren
We hebben al de "drie maten dans contest" gehad, maar daar ben ik helemaal ni sterk in...
Daarom: voorstel: "Maak een 'verboden' cover" contest.
Voorbeeldje: een platte tranceversie maken van "I Want You" (Elvis Costello) of een gabberversie maken van "With or Without You" of "One" van U2 (en dan gelincht worden door andere forumleden)... Lijkt mij grappig...
 
Origineel geplaatst door FLechdrop
Dan sluit ik mij vast aan bij het lynchteam 8o)

Mooi. Ik heb nog wel wat lange patchkabels liggen.
 
Origineel geplaatst door FLechdrop
Dan sluit ik mij vast aan bij het lynchteam 8o)

David Lynch is een geweldige zoniet de geweldigste.
 
en zo hoort het ook.

ik walg van platte coverversies. ik zal wel een oude zak zijn. regelmatig laten mijn kinderen een nummer horen 'goed hĆØ?' waarbij de tranen in mijn oren springen als ik hoor hoe een goed nummer of gewoon een goede hit op misselijkmakende wijze een tandje sneller is gezet met een misselijkmakende pok eronder en een fotomodelletje dat de zanglijn intjilpt.
als stichting brein en buma/stemra echt willen waken over intellectueel eigendom, moeten ze kleine commandoteams maken die in een soort a-team busje uitrukken en onmiddellijk een studio binnenvallen en iedereen afschieten die zich hiermee bezighoudt, in plaats van waken over het bij elkaar gestolen kapitaal van grote maatschappijen.
 
Ik sluit me aan bij Leo.

Van sommige muziek moet je gewoon afblijven.........al die walgelijke danceversies......zum kotzen.

De eerste die een nummer van Neil Young of Jeff Buckley of iets dergelijks op een housebeat zet/remixed, mag van mij doof worden.
 
Hmm... Is het serieus bedoeld? Anders deel ik wel even mijn cover van U2 - Where The Streets Have No Name.

mp3
 
Ik sluit me aan bij Leo.

Van sommige muziek moet je gewoon afblijven.........al die walgelijke danceversies......zum kotzen.

De eerste die een nummer van Neil Young of Jeff Buckley of iets dergelijks op een housebeat zet/remixed, mag van mij doof worden.

Zoiets?

*trekt alvast brandwerend pak aan*

;-)
 

Attachments

  • hallelujah (olie op het vuur mix).mp3
    879,2 KB · Bekeken: 123
Prachtig, maar waar is de supersaw?

Ook ik sluit me aan bij het oude zakken team, maar tussen het luisteren naar een platte cover en zelf iets vernaggelen is er een werled van verschil. En het is leuk!
 
Naar aanleiding van al die hardcorekick-threads hier op het forum had ik vorige week ook weer eens zin om wat hardcorekicks te bouwen.. Alleen was ik die dag ook nogal in een flauwe stemming omdat ik de dag ervoor de nodige koude paters :mega: naar binnen had gewerkt, dus echt iets serieus is het niet geworden.. Misschien dat het in dit topic past haha, het is een soort 'cover' geworden die nergens naar klinkt, beter zonder kater muziek maken 8~

Kulikitaka Ti
 
Back
Top