Dorpzicht "tape from nowhere" online

spdk

ech wel
Lid sinds
21 januari 2002
Berichten
3.261
Locatie
Utrecht
wij draaiden vroeger al oldstyle

Heel lang geleden toen spdk nog om 10 uur thuis moest zijn. Maakten wij van dorpzicht, gabbertapes "The Tape from Nowhere". Deze tapes waren zeer populair, we verkochten honderden tapes per editite. We moesten altijd weer naar Den Haag om bij Gizmo en The Darkraver te leveruh, en Paul kon het ook waarderen. In sommige kringen zijn deze tapes dus aardig legendarisch, en na veel zoeken op de revox hebben we ze allemaal om kunnen zetten naar mp3. Ook de hoesjes kun je uitprinten, met slogan uiteraard.

Als je het leuk vind kun je de eerste tape, uit 1992, nu van www.dorpzicht.nl downloaden. Veel luisterplezier.

tape1.jpg


cover "Tape From Nowhere part I"
 
Bedankt voor alle overweldigende reacties omc :D

Hier is Tape 2 (1993):

tape2.jpg


Ga naar www.dorpzicht.nl en klik op downloads, veel plezier.
 
Een nieuwe maand een nieuwe teep!

ik breng u TAPE 3 (1993)

tape3.jpg


Let wel, deze tape bevat vocals van jaja Lieke van Lexmond!

Surf naar www.dorpzicht.nl en haal em laag!
 
Oude tijden herleven... :) Ik heb ooit eens in een een schoonmaakbui (ja, ik verdien een nekschot...) een heleboel van dit soort tapes weggegooid... :(
 
tapes_new.gif


Lieve mensen, we zijn al weer beland bij Tape 6, dit is in veel opzichten een hele speciale!

Het is nanmelijk de langste van alle 6, hij bestond uit twee tapes, in speciaal custommade dubbelhoesje. Jammergenoeg is het tevens de laatste, hier moeten we mee leren leven.

Om een en ander wat op te leuken waren er van de hoesjes twee versies, de oplettende gabber begrijpt het al: dat maakt 4 slogans!

tape6a.jpg


tape6b.jpg


Lift naar www.dorpzicht.nl om dit juweeltje te laadlagen!
 
Back
Top