ikea rack

Origineel geplaatst door S.L.E.
of het echt verstandiger is weet ik niet maar als ik zo kijk naar die "plankjes" van die kast lijken die dingen mij heel erg trilgevoelig...
beugels zijn zoiezo meer solide en ook makkelijker te verstellen naar jou wensen lijkt mij!

Breedte: 110 cm
Diepte: 50 cm
Dikte: 3.0 cm
Max. belasting: 25 kg

kan dus net,maar beter dat ik ze aan de muur ga hangen denk ik.
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
Er zijn inmiddels ook bijpassende computers:

Cebit_svenskepc3.jpg


:D

en bijpassende synths..... :)
 

Attachments

  • minod_proto3.jpg
    minod_proto3.jpg
    205,6 KB · Bekeken: 121
ik vindt die gamma stellingkasten erg fijn ,zijn niet duur ,helemaal op maat aan te passen je kan ze op alle manieren verstevigen en uitbreiden , of afwerken.
het onderstel op de foto is ervan gemaakt , je kan ook modules er goed tussen monteren.
 

Attachments

  • thu.jpg
    thu.jpg
    127,1 KB · Bekeken: 122
Het staat eindelijk, maar meteen standaard voor mijn tannoys gehaalt zodat het geen ruimte naast mijn tft's in zou nemen. Qua constructie is dat ding enorm stevig, stond binnen een uur.

Ik heb het evenwichtspunt wel 10 cm verschoven van beide planken zodat ik genoeg diepte kreeg tussen de plank van de tft's en de plank van het keyboard. Kosten van 2 palen en twee planken waren 106 euro.

Zit er aan te denken om nog wat palen en planken te halen omdat ik nog een stellage voor platen nodig heb. Maar dat komt wel, misschien pas in eennieuw huis. Voordeel van dit was dat ik alles op de mm kon afstellen naar eigen wens. Alleen die kabel moet ik nog wat op verzinnen.


ikeastudio5ia.jpg
 
Alweer een tijd geleden dat Cream 't melde en d'r was al way off topic gegaan maar toch!

De Corras zit tegenwoordig als nachttafel(!) in het assortiment en kost € 29,50, heb er nu zelf 2 gekocht en het leuke is dat je er zonder probleem 2 kan stapelen met de onderdelen die er bij zitten.

Perfect spul alleen de Nord rack is iets te dik, maar met een hamer past alles :D
 
Origineel geplaatst door The Q
Alweer een tijd geleden dat Cream 't melde en d'r was al way off topic gegaan maar toch!

De Corras zit tegenwoordig als nachttafel(!) in het assortiment en kost € 29,50, heb er nu zelf 2 gekocht en het leuke is dat je er zonder probleem 2 kan stapelen met de onderdelen die er bij zitten.

Perfect spul alleen de Nord rack is iets te dik, maar met een hamer past alles :D

heb zelf ook eentje:)
dient ondertussen wel niet meer bij m'n studiogebeuren, maar als tv-stand bij m'n nest :D
 
Ik ben ook even aan het oriënteren voor de Stolmen, het ziet er mooi uit (is het ook stevig en dan vooral de schoenenplanken voor synths op te zetten? TRouwens wel een geinig reclame filmpje van Ikea:

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dMIYX_bNnF0

Ik heb een brede en een smalle Stolmen.
De "planken" zijn echt heel dun. Ze hangen aan twee flinterdunne omgebogen hoekjes waardoor ik niet op de synths die erin staan durf te spelen.

De smalle zijn wat beter omdat de ophangingen dichter bij elkaar staan.
Dan scharniert 't allemaal wat minder.
Wel zijn die maten perfect. alle drummachines passen erin: 909, 808, SP1200, etc.

Er zijn ook nog ophanghaakjes erbij te krijgen die weer handig zijn om kabels aan te hangen.
 
Ik heb dat filmpje al vaak gezien. Ik wil wel eens kijken in hoeverre het er nu nog zo uitziet...
En wat er al stuk is, en vooral hoe het alweer te klein is, vinyl kopen is altijd te weinig plaats en zijn kasten zitten al vol since day one.
 
Ik was er al bang voor dat de ophanging niet veel vertrouwen uitstraalt. M.b.t. De nachtkastjes, deze heb ik i.d.d. Ook en werkt super.
 
Back
Top