iMac wel/niet kopen?

Welke Mac pro had je, jaartal? Specs?

En wat waren de kosten voor de upgrade als je dat wilt delen?
 
Ik had:

- Mac Pro 2010
- Quad-core (standard configuration)
- One 2.8GHz Quad-Core Intel Xeon W3530 “Nehalem” processor
- 8MB of fully shared L3 cache per processor

Kosten upgrade: 1000 euro. Daarbij is ook Sierra erop gezet, enkele basisprogramma's geinstalleerd, backup systeem ingesteld, helemaal schoon gemaakt, tips meegekregen, etc.
 
Hebben deze mac's "mac pro" 4.1 upgrade 5.1 ook een uhd aansluiting voor 4 en 5 k HDMI . Lijkt me ook wat voor mij.
 
....
 
Ik denk dat je doelt op de grafische kaart? Zelf heb ik daar niets aan gedaan, aangezien ik deze nooit echt gebruik. Maar ook die kan gewoon worden vervangen. Of begrijp ik je verkeerd?
 
De update is gedaan! Op dit moment heb ik dus:

  • 48 GB 1333 MHz DDR3

:)

je zal het waarschijnlijk nodig, het is in ieder geval lekker ruim bemeten... maar waar heb je 48gb voor nodig? Ben je video editor?
 
:)

je zal het vast nodig hebben hoor, het is lekker ruim bemete... maar waar heb je 48gb voor nodig? Ben je video editor?

Nee ik heb het nu nog niet perse nodig. Wilde meer helemaal zeker zijn dat ik een tijdje vooruit kan. Wil veel audiosporen, VST's en effecten tegelijk draaien. Waarschijnlijk is het een overkill, maar voor die paar euro ga ik liever meteen voor 48 GB.
 
Oke al met al een beste upgrade dus kun je weer mooi vooruit, ik weet niet wat je huidige mac waard was voor de upgrade, maar je had natuurlijk ook een tweedehands 2012 mac pro 12 core kunnen kopen maar dat moet je wel willen. Zit zelf op een mac pro 3.1 8 core, en wil als de prijzen gaan zakken nog een keer upgraden naar een 2012 12 core.
 
Oke al met al een beste upgrade dus kun je weer mooi vooruit, ik weet niet wat je huidige mac waard was voor de upgrade, maar je had natuurlijk ook een tweedehands 2012 mac pro 12 core kunnen kopen maar dat moet je wel willen. Zit zelf op een mac pro 3.1 8 core, en wil als de prijzen gaan zakken nog een keer upgraden naar een 2012 12 core.

Ja geen idee hoe dat precies allemaal zit. Het voelt toch vertrouwder bij je eigen kast te blijven ipv eentje van iemand over te kopen. Deze heeft nooit problemen gehad. Als je iets van iemand anders koopt, dan weet je nooit of het stabiel heeft gedraaid. Ook had ik deze weer moeten verkopen en een 'flink' bedrag moeten neerleggen voor eentje die ietsje nieuwer is. En voor hetgeen ik hem gebruik is een 12-core niet nodig denk ik. Maar ik snap je punt :).
 
Back
Top