Musikmesse Frankfurt 2015 show

sinew1958

In de beperking,toont zich de Meester.
Lid sinds
27 augustus 2002
Berichten
3.899
Locatie
Lier
Van 15 tot 18 april.Wat verwachten we daar of hopen te verwachten?

Ben toch benieuwd de Roland JD-Xa,wat meer dan de vage foto's die we gezien hebben toch?
 
Ja, we zijn dit jaar behoorlijk verwend. Er valt weer veel te kiezen.... als je poen en plaats hebt.
 
total geen interesse in de nieuwe roland, vind ze afzichtelijk en een belediging voor de goede JD naam.
op zich zou ik wel eens willen kijken op de messe, maar het is zo'n eind weg.
 
total geen interesse in de nieuwe roland, vind ze afzichtelijk en een belediging voor de goede JD naam.
op zich zou ik wel eens willen kijken op de messe, maar het is zo'n eind weg.

nou, dat is prima te doen vanaf hier, richard. meestal plak ik er 1 overnachting aan vast..
Dit jaar misschien wat meer omdat ik er waarschijnlijk zelf zal staan met wat nieuwe producten :)
Maar daarover zal ik het SF wel spammen binnenkort 8~
 
Als je bedenkt dat de Virus TI uit 2005 is, dan heeft Access al bijna 10 jaar lang geen nieuwe synth gemaakt. De TI2 reken ik niet mee want is dat vrijwel dezelfde synth.
 
Twee dingen die ik graag zou zien: Korg Triton VST, of iets soortgelijks in desktop/half-rack modulevorm.
 
Twee dingen die ik graag zou zien: Korg Triton VST, of iets soortgelijks in desktop/half-rack modulevorm.

Daar heeft Korg ooit de Micro-X voor uitgebracht: kan als VST-plugin werken en het is een uit de kluiten gewassen desktop-module met een klein klaviertje erin.
 
RME met thunderbolt interfaces?? Je zou haast zeggen dat het eens tijd wordt...

Dat vonden ze twee jaar geleden in ieder geval nog nergens voor nodig, want USB was nog snel genoeg...
 
Zal mackie met een nieuwe onyx firewire serie komen? bij bax hebben ze de 1640i niet meer en bij thomann worden ze allemaal goedkoper aangeboden..
 
Als je bedenkt dat de Virus TI uit 2005 is, dan heeft Access al bijna 10 jaar lang geen nieuwe synth gemaakt. De TI2 reken ik niet mee want is dat vrijwel dezelfde synth.

Ik denk dat ze o.a. (dus naast alle andere redenen) met een nieuwe versie waarvan ze kunnen zeggen dat het een andere software versie is, welke niet meer met de oude modellen werkt. Hiervoor moeten ze natuurlijk wat draagvlak creeeren, ook onder de mensen die een TI2 gekocht hebben.
 
Als je bedenkt dat de Virus TI uit 2005 is, dan heeft Access al bijna 10 jaar lang geen nieuwe synth gemaakt.
toch is dat niet helemaal waar eigenlijk. Als je de virus ti uit 2005 vergelijkt met dezelfde virus ti die je nu hebt met de os firmware updates is het toch een behoorlijk uitgebreidere synth geworden. Wij als virus gebruikers hebben gewoon de mazzel gehad dat ze alle nieuwe ontwikkelingen in de virus ti hebben kunnen persen via firmware updates. Dat ze deze vervolgens ook nog eens gratis weggegeven hebben aan alle virus gebruikers is alleen maar enorm te waarderen.

Ik heb mijn virus ti keys nog steeds (de versie uit 2005), maar toch nog elke dag als ik hem aanzet voelt die als een verse nog steeds bij de tijd zijnde synth aan. Dat is echt een knappe prestatie.

Maar echt, soms vergeet je wel eens hoeveel nieuwe functies er bij zijn gekomen in de afgelopen 10 jaar. Dat is echt enorm te noemen namelijk.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top