Te gekke MJ multitrack

Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
10.009
Locatie
-
Wist niet waar ik het moest posten maar vond het vroegah zo'n te gekke track.. en nog steeds.. wellicht dat ik er daarom nogal hard op ga :D

Er is wel meer aan MJ multitracks te vinden on the world wide web maar vond deze wel heel compleet. 25 losse stems van PYT. die te gekke Quincy Jones productie, inclusief alle MJ vocals yells, hicks en thrills :okdan:
Voor wie de track kent of het leuk vind.. download em hieronder :mega: :dj:

https://mega.co.nz/#!3ARjHbZC!OVbCvUcuEJQEcvILQA2IOGeQJ7wQGMkPG8sLmAd6tUU

Hieronder een kleine selectie uit het materiaal :)


En nog een alternatief mixje van een iemand :mega:

 
Cool man, nog meer van deze dingen van misschien ook nog andere artiesten?
Morgen eens aan de google, maar als iemand er al meer weet graag.

Duimpie omhoog!
 
Er is wel e.e.a. te vinden van andere artiesten maar dan hebben ze dat vaak zelf beschikbaar gesteld voor 'n remix.. beperkt aantal stems.. en moet je vaak ergens mee instemmen/tekenen dacht ik.. anders kan je er zomaar mee aan de haal gaan.. Een maatje van me deed dit weleens maar het fijne weet ik er ook niet van.

Die MJ dingen staan pas sinds begin dit jaar online, die zijn gelekt van wat ik zo snel heb begrepen.. juist door die grote fan community willen dit soort dingen nog weleens gedeeld worden :) Van Queen was er ook e.e.a. weleens voorbij gekomen kan ik me herinneren..

Als je zoekt op content: "stems", "multitrack", of "remix pack" zoekt is er genoeg te vinden..

De songs hierboven bevatten veruit de meeste tracks en vond ik zelf ook het meest interessant qua samenstelling. (gitaar, baslijnen, rhodes percussie.. e.d.)
Zag ook wat nieuwere dingen maar die vind ik minder interessant dan.. Beat it en Thriller waren er ook maar geloof dat die beduidend minder sporen hadden.

Hieronder Wanna Be Starting Something.. in 10 tracks.. Die accapella stond volgens mij ook op de 12" destijds.
ABC schijnt ook ergens rond te zwerven.. maar het zoeken op het wereld wijde web dus wordt erg beloond. :)

http://dl.firedrive.com/?key=RjU2NT...1MTM4OGYyMzI1MDcyNTU1MzgzM2YwNzViMjc0ZGJkMjZm
 
Laatst gewijzigd:
Ik weet nog een forum dat helemaal volstaat met Multitracks, hier een klein voorbeeldje:

jjah5w.png


Echter, op dat forum stikt het ook van de illegale plugins, samples etc. etc. En dat is natuurlijk niet netjes.

Dus de link ga ik hier maar niet posten :). PM voor details.
 
Hieronder Wanna Be Starting Something.. in 10 tracks.. Die accapella stond volgens mij ook op de 12" destijds.
ABC schijnt ook ergens rond te zwerven.. maar het zoeken op het wereld wijde web dus wordt erg beloond. :)

http://dl.firedrive.com/?key=RjU2NT...1MTM4OGYyMzI1MDcyNTU1MzgzM2YwNzViMjc0ZGJkMjZm

deze is helaas verlopen, heb jij die voor mij en een ieder misschien?[/QUOTE]

Eh.. deze hieronder dan??
http://www.firedrive.com/file/F56540F95AB43CB0

Onder het groene wolkje met het vinkje staat de link met: "continue to file".
Als je die aanklikt kom je op een site met de link naar de download link "Download file (74,02mb)".
De eerste keer wordt je naar een site doorgelinkt met allemaal big bad mama's :D... maar als je die wegklikt en nogmaals op de download link wordt ie gedownload. :)
 
Bingo, dank u!

:mega:


Zat nog ff op de steekwoorden "multitrack" en "torrent" te zoeken.. er is genoeg multitrack materiaal aan "torrents" naar binnen te slurpen maar het is allemaal heel gevarieerd aan stijl..
En zoals Silverbullet al aangaf.. 't is allemaal wat minder legaal.. al vraag ik me sowieso af in hoeverre het downloaden van het materiaal in links die in deze draad staan wel legaal is natuurlijk :D

ABC van de Jackson 5 zag ik er tussen maar ook e.e.a. van Marvin Gaye.. erg aangenaam ook :) Hier een aantal sporen in een projectje...

 
Kreeg een PBtje van een medeforumlid dat de link van "Wanna be starting something" niet meer goed werkt.. en idd.. beetje vage sheiz waar die link je naartoe leidt..

Kan altijd even een wetransfer maken voor dit mooie erfgoed mocht er een link hierboven dood zijn.. stuur maar een PBtje :)

Heb inmiddels ook een huge torrent binnen met oa super te gekke Marvin Gaye multitracks en ABC van de Jackson Five.. zo te gek om deze mooie historie helemaal te kunnen ontleden qua instrumentarium :mega:
 
Tof ook die Marvin Gaye, lekker droog ook allemaal :D Dan kan je goed horen hoeveel ruimte (kuch galm kuch) er in die mix zit.
 
Shit dit is allemaal wel heel tof. :okdan:
 
Back
Top