mijn slaapkamer studio :-)

Heb jij geen last van brom-signaal op het moment dat je de Rhodes opneemt en die Prophet5 er bovenop aanstaat ?? Ik heb zelf alles van de Rhodes afgehaald daar het hopeloos was :)
 
Ja dat heb ik ook :) vorige eigenaar had dit er al ingeplakt

Maar ik had mijn Solina String Ensemble erop staan maar dat bromde als een beer!

Daarnaast is de kap van de rhodes toch niet echt geschikt voor zware synths,
dus het is wel goed zo, ik hoef geen oplossing meer want er komt toch geen synth meer bovenop te staan.
 
Ja dat heb ik ook :) vorige eigenaar had dit er al ingeplakt

Maar ik had mijn Solina String Ensemble erop staan maar dat bromde als een beer!

Daarnaast is de kap van de rhodes toch niet echt geschikt voor zware synths,
dus het is wel goed zo, ik hoef geen oplossing meer want er komt toch geen synth meer bovenop te staan.

Omdat ik zo oplossingsgericht denk toch nog een bijdrage.
Is het aluminiumfolie wel verbonden met aarde?
 
ziet er gezellig uit, x0xb0x gestraft in de hoek? (of wil hij stiekem n0nx0x2 draaien? :))

altijd grappig te zien hoe een kamer vol met prijzige gear staat en er dan op een oud en klein computerschermpje gewerkt wordt :)
of is dat doelbewust? Heb onlangs uit noodzaak op een 17 inch CRT zitten werken (was wel geen muziek) en ik vond dat ik ineens productiever was
 
Ja, die x0xb0x...moet ik nog steeds weer eens aansluiten...Heb hem wel veel gebruikt trouwens, maar was niet de bedoeling om ALLE gear uit te lichten had ik begrepen.

Puzzel is IDD een soort diffuser LOL...maar echt, deze ruimte klinkt best ok....staat verder nog wel een groot bed en kleding kast in nog dus misschien vandaar.

Krijg veel vragen over die kleine monitor.....Dit is mijn grootste monitor tot nu toe ;-). Ben begonnen op het schermpje van een s1000...vond ik toentertijd wel een zeer luxe display trouwens.
Ik zou wel een iets groter display kunnen gebruiken denk ik....maar het probleem is dat de meeste nu breedbeeld zijn, en ik heb dus geen ruimte in de breedte nodig, eerder in de hoogte. Beetje de vorm die ik nu ook heb maar iets groter....of mss alleen hogere resolutie.
 
Back
Top