soundcloud doet het niet meer.

DRe

SSM spacestation
Lid sinds
20 oktober 2004
Berichten
4.953
Locatie
Hilversum
Er is iets mis met mijn computer of met Soundcloud. Ik wil nog wel eens een track luisteren op Soundcloud en op een vreemde wijze krijg ik bij de ene track of account geen geluid en bij de andere wel. Als ik de Soundcloud track die het niet doet overschakel naar "old versie" dan hoor ik de track wel. hebben meer mensen hier last van, of komt het door de software 64 bit die ik gebruik (10.9.2) het volume staat voluit op de Soundcloud pagina.
 
soundcloud is gewoon een webste, die gaat niet stuk, ligt aan je apple browser al andere browser geprobeert?
 
Op een mac zeker? Maat van me heeft er ook last van op zijn mac. Hier geen problemen op win7 64bit

ja mac idd.
 
soundcloud is gewoon een webste, die gaat niet stuk, ligt aan je apple browser al andere browser geprobeert?

dat ga ik eens ff proberen.
 
Idd met firefox geen probleem. Het zit dus in safari. goeie tip.
 
animaatjes-snoep-16127.jpg
 
Laatst gewijzigd:
nu heb ik het volgende probleem "nieuwe flash geinstalleerd" overal " PLUGIN FOUT " niet downloaden dus nog ff.\

ik heb MAC 10.9 mav.
 
Er was ook iets bij mij op mn macbook
Wel afspelen soundcloud, maar geen geluid
Dat ging om een energysaver oid die aangevinkt stond
Vraag even aan champ, die weet wat je moet doen
 
Ik herken het probleem.

Wat bij mij hielp (iMac OS X 10.9) is in de voorkeuren van safari de optie "stop plugins om stroom te besparen" uit te zetten (staat in safari onder voorkeuren→ geavanceerd).
 
Geen problemen hier met Mac (maar gebruik dan ook geen Safari). Klinkt meer als een browser dan Mac probleem.
 
dat zou kunnen .. doet het nog steeds niet dus ik ga ff terug naar een oude versie... waarschijnlijk doet hij het over een paar dagen.
 
Ik heb het net ook geprobeerd maar bij mij pakt hij hem niet meer. Er staat "verouderde versie"

Er worden nu weer veel mac gerelateerde kinderen geboren .... dat is ook positief. :okdan:

over negen maanden dan he !!
 
Back
Top