Help: Potmeter JP8080 vervangen

OWWW, Amai,, Ik heb mij goed mispakt bij een nieuwe bestelling potmeters voor m'n twee JP8080'n.. De waardes begonnnen weer te verspringen.

In 2011-04 was dat gemiddeld 1,42 euro voor een potmeter,, nu pffff, kuch kuch,, 6,20 euro gemiddeld, =(=(=(
tja,, wel jammer dat Roland Belgie gestopt is,, Of is dat niet waar ?? Bestaat de Roland Belgie support nog, daar in de buurt van westerlo..??
 
Tsja,... je was gewaarschuwd.
Als je het niet kunt, moet je het laten doen door iemand die het wel kan.

Als je dat 1x zegt is het voldoende, want anders gaat het snel paternalistisch klinken.
 
Laatst gewijzigd:
Was jouw autorijles gratis? Heeft de autorijschool jou gebeld om te vragen of je les wilde, of heb je er zelf naar gezocht?
Je vergelijking trekt op niets.
 
Kan je wel een stoer verhaal ophangen, maar je bent gewoon een kneus.
Nodig me maar gewoon uit om bij je langs te komen op je werk als je daar echt behoefte aan heb.
 
Hey zeg, sorry hoor... Ik heb effe een ouder topic over JP8080 potmeters gebruikt..

.. Om te melden dat die pot meters erg duur beginnen te worden,, tov enkele jaren geleden,,
Of anders ben ik goed in't zak gezet,, ??
Ik zie dat Roland Belgie geen email heeft, maar wel nog een telefoon nummer,,
 
Stephen, Stuur me even een PM met welke pot je juist nodig hebt als je nog een zoekt en ik zal bekijken of ik je daar mee kan helpen. Als we hem op stock hebben, krijg je hem voor 1 keer gratis van mij. Vooral om je een plezier te doen. En 'mijnheer' brz erbij.
 
Oww, Ja okey, maar 'gratis',, hehe,, dan gaat het nog meer 'pijn' doen,, :)

Ik had twee foto's gemaakt van m'n twee JP8080'n, in totaal 31 potmeters.
Ik hoorde er enkele weken niks meer van, tot deze namiddag, en ik heb de overschrijvig toen al gemaakt...
Dat zijn 'Vijgen na Pasen', dat hier komen melden,, maar tja, zo ben ik nu eenmaal,, En hopende het geen twee keer voor te hebben..
 
Back
Top