torp - De boodschap

het opzet is leuk inderdaad maar moet toch nog wat verder uitgebouwd worden , ik mis een stuk waar alle registers open zit, met een muzikale boodschap die het nummer draagt, dit hoeft niet persé met een lead te zijn maar tocvh. De partijen blijven zowat in de eerste versnelling.
 
Hij is lekker origineel. Wel valt voor mijn gevoel de muziek soms een beetje weg ten opzichte van de supermarktopname. Leuk einde!
 
Haha leuk idee, nog erg pril allemaal maar zeer vrolijkmakend.
Zijn nog best spraakzaam deze cassiéres, meestal hoor ik enkel het woord: bonnetje?
 
Geinponum :D. Ik denk dat je track nog beter was geweest als de bliep van de scanner op de maat had gezeten.

Maar, ruim 13 jaar lid en je eerste track? Dat vraagt niet alleen om uitleg, maar ook om meer To(r)p producties!
 
OVolgens mij valt de bliep best mooi in de maat maar dat is onbedoeld, zo geraffineerd ben ik niet. De ‘vocals’ zijn wel nauwkeurig geplaatst.

Dat vraagt niet alleen om uitleg
Het creatieve proces: soms gaat het vanzelf, soms gaat het enorm moeizaam. Zonder sterk idee kom ik niet makkelijk aan de slag. Dan blijf ik dromen en fantaseren maar vervolgens verwerp ik alles weer: te cliché, te makkelijk, te moeilijk, te doorwrocht, te pretentieus... Als grafisch ontwerper heb ik eens een half jaar gedaan over een visitekaartje. Op muzikaal gebied vind ik het nog moeilijker, want daar heb je niet zoveel aan een concept. Teveel denken, te weinig doen, het leidt tot niets. Ik probeer het nu luchtig te houden, er hangt immers niks vanaf. Hopelijk was deze inzending mijn muzikale visitekaartje.

meer To(r)p producties!
Dus je vindt hem top? Het jaar begint goed!

nog erg pril allemaal maar zeer vrolijkmakend
Een heerlijke positie!
 
Back
Top