mrdrbobo - Unfound

Mrdrbobo

harmoneus
Lid sinds
24 oktober 2004
Berichten
127
Locatie
DenHaag/Rdam
Was weer race tegen de klok. Gebruikte gear: JV1080, RadioMusic, vst's (ImpOscar, UltraAnalog) plus wat samples en loops. Ben zeer benieuwd naar de inzendingen dit jaar.

 
Mooi stukje muziek1 Heb er geboeid naar geluisterd :) Mooi gebruik van de vocal samples ook.. werkt goed!
 
Beetje apart intro, maar loopt over in een fijne ingetogen sfeer die gedurende het nummer uitbloeit tot een meer krachtig stuk. Zou nog iets meer tot een soort hoogtepunt mogen komen, maar dat is slechts mijn idee.
 
Zeker een mooi stukje muziek, ik heb wel het idee dat ik naar een intro geluisted heb. Op het moment dat het nummer afgelopen is, zou ie van mij juist echt mogen beginnen :)
 
Mooi zeg, mooie harmonie en beats en sounds:okdan:
Lache die dame die in het Tjechisch telt.
heb zelf een xv5080 maar wil er wellicht een jv1080 bij halen.

Super track:okdan:
 
Klinkt goed hoor. Als je die samples zou vervangen door een mooie zanglijn, gezongen door een goede zangeres heb je een toptrack.
 
Mooi stukje aangename muziek, maar het gebruik van (stem)samples wordt zo langzamerhand een cliché, in de zin dat (hier op Synthforum iig) veel op deze wijze samples door de muziek worden gemixed, zonder dat het duidelijk wordt waarom ze er in zitten. De suggestie om de stemsamples te vervangen door zang (en melodie dus) lijkt mij dan ook op z'n plaats.
 
Zou mooi zijn bij een bepaalde sfeer in een Russische Kosmonautenfilm, als luistermuziek zou ik er ook een zanglijn in willen horen.
 
Goed nummer, mooi piano-geluid. Een echte zangers zou het nummer naar een nog hoger niveau tillen.
 
prachtig gemaakt. sferisch, stemstamples perfekt. ik word niet totaal ondergedompeld, de piano is bizonder gespeeld, maar mist iets wat de andere geluiden niet hebben. soms pakken ze wel. gewoon mooi, niet overweldigend, op sommige passages na. moet ik vaker luisteren.
 
:okdan: Ik vindt het prima om te luisteren, miste alleen nog het Hongaarse aftellen :D (oh, wacht)
Kan prima onder een korte film over ruimte reizen en dus :W
 
Back
Top