Mr. Muzak - Sunday

Mr. Muzak

Stamgast
Lid sinds
31 Maart 2018
Berichten
194
Locatie
Antwerpen
Mr. Muzak 'Sunday'
Lyra 8 + Microbrute + soft synths uit Logic Pro.

 
Mooie soundscape! En toch een soort van wending rond de 2 minuten.. mooi werk hoor!
 
Donkere track, creepy sfeertje, heeft voor mij meer weg van een (goede) soundscape voor onder een film dan een track.
 
Mix kan wat beter in balans, ik hoor eigenlijk alles teveel in de verte en de volumes tussen de verschillende geluiden kan ook wel beter. De track mag ook wat meer variatie hebben, je verwacht dat er iets gaat komen, maar eigenlijk komt er niks.
 
Ik hou wel van soundscapes, maar op de hoofdtelefoon komt het niet goed over, ongebalanceerd?
 
Mix kan wat beter in balans, ik hoor eigenlijk alles teveel in de verte en de volumes tussen de verschillende geluiden kan ook wel beter.

Balans stereo is niet helemaal goed. Links zit meer bas dan rechts. Misschien alles onder 150 Hz mono maken.

...maar op de hoofdtelefoon komt het niet goed over, ongebalanceerd?

Bedankt voor de feedback over de balans. Ben ik iets mee. :okdan:


Vet, lekker duister en mooie soundscapes
:halleluja :halleluja :halleluja
 
Ik heb 3 minuten en 11 seconden gewacht tot het ging komen. De intro was er maar de rest kwam niet.........
 
Lekker gruizig, zoals dat tegenwoordig heet. Op mijn koptelefoon klinkt het allemaal wat dof, maar dat maakt de sfeer ook wel weer donker, wat wrsch de bedoeling is. Je schijnt dus niet van zondagen te houden... Ik heb al vaker als commentaar bij dit soort muziek gezegd: het komt en het gaat. Dat is niet persé een diskwalificatie, maar ik geef er mee aan dat het even een plezierig luistermoment geeft, maar ik zal het niet regelmatig terugluisteren. Maar sowieso complimenten voor het buiten de lijntjes muziekmaken.
 
leuk zo nog eens een experimentelere track!

Mooi gedaan. Mijn stem heb je.

... Maar sowieso complimenten voor het buiten de lijntjes muziekmaken.

Bedankt ! :halleluja
Tja, er zijn al genoeg pop-deuntjes, denk ik dan. Met alle respect voor pop, want dat is heel moeilijk om te maken. Maar ik maak liever dit soort 'filmische', 'gruizige' ( ;) ) zaken. De wat a-typische songstructuur hoort dan dan bij. Volgende keer ga ik wel wat meer op de mix letten. :engel:
 
Het is zondag, dus ik heb deze track maar eens opgezet. Ik vind het kraak en stoor geluid een beetje raar. Ik ging serieus kijken of er iets met mijn aansluitingen/installatie aan de hand was. Kan misschien komen omdat ik met de koptelefoon luister?
 
Niet de muziek die ik op zal zetten, maar het is een prima track!! Weer eens wat anders.
 
Back
Top