Alk - Walk the Stairs

Alk

Stamgast
Lid sinds
7 november 2016
Berichten
103
Hallo alemaal,

Hierbij mijn inzending voor dit jaar.

Ik had de keuze uit een paar tracks waarvan deze de meest toegankelijke was. Ook vanwege de zang denk ik.

Het liedje was al een tijdje op het randje van af. Ik heb de afgelopen dagen wat dingen toegevoegd zoals het pianootje en hier en daar wat percussie.
Vanmorgen nog geprobeerd een achtergrondkoortje in te zingen maar dat was geen succes.

Heel veel zin om de andere inzendingen te gaan beluisteren!

 
Ja super knap. Een soort electronic beatles.
mooie progressie en sounds. Ook de vocals :okdan:
 
J akijk me tdit soort inzendingen ben ik natuurlijk gelijk kansloos he ;) Zeer knap gemaakt man! Heb er met plezie rnaar geluisterd!
 
Ah wat een mooi nummer, hier hou ik wel van, niet te complex en mooie vocals. Inderdaad de electronische Beatles.
 
Ik vind dit een fantastisch interessante ontdekking hier op synthforum. Leuke sound, inderdaad een beetje elektronische beatles. Koor moet er inderdaad nog in, maar dat hoor ik helemaal goedkomen.
 
Sympathiek liedje (heb nog niet naar de tekst geluisterd), mooi! Ik vraag me wel af hoe het was zonder piano, want die is best belangrijk nu. :halleluja

Oooh, Pojo del Klojo zegt hetzelfde! Dan zal het wel kloppen!
 
Leuke song! Idd een soort '60-er jaren gevoel krijg ik erbij.
De zang klink prettig en ingetogen.
Een klein minpuntje is misschien het ietwat Hollandse accent..
Maar die heb ik zelf, na jaren geleden hier naartoe te zijn geëmigreerd, helaas ook.. :-)
 
Dit is heel gaaf gemaakt. Een prachtig liedje. Het klinkt heel lieflijk terwijl de tekst wat minder lieflijk is maar dat is een mooi contrast. Gitaar solo is ook prachtig. Ik vind de synth effecten op de achtergrond ook een leuk contrast geven aan het verder wat nostalgisch aandoende geluid. Prachtig werk!!
 
Deed me plots denken aan Spinvis. Het is niet echt mijn genre maar dat belet geen stem.
 
Inderdaad Spinvis :)
Erg muzikaal-vaardig :okdan:
Die stabs elke achtste is mij wel iets teveel van het goede, daar mag wel wat variatie in
 
Mijn eerste reactie: Het is zeau Nederlands (op een goede manier) :okdan: Klinkt zoals ik me voel voordat ik mijn eerste/tweede koffie :koffie::koffie: heb gehad in de morgen (op een goede manier) en luisterde dan ook met een brede glimlach naar dit mooie bouwsel. (beetje Spinvis (al eerder genoemd) maar beter imo) Niets aan toe te voegen, gewoon top :W
 
Wauw! Echt super mooi gemaakt. Echt een liedje, maar ook zeker de sounds mogen er zijn. Echt te gek.
 
Lieflijk en happy de peppy begin, doet me denken aan een nummer uit de vroege 60ties denk ik, maar geen idee wat. Leuke vrolijke track (me minder vrolijke tekst volgens mij :P, ben niet zo goed in teksten luisteren). Uistekend ingespeeld btw, zowel gitaar als synths. Deze track is helemaal af, erg goed gedaan!
 
Back
Top