MacGyverGear - Life

Ik vind de tracks die je af en toe op het forum post al geweldig en deze is ook weer prachtig. Mooie productie. Lekkere sax. Ook mooi gezongen, soms een tikkeltje eronder maar ik vind het absoluut passen in de track. Het heeft een heerlijke groove en een jazzy feel waar ik wel van houd. Prachtige track!
 
Wow moest gebeuren dat ik deze hoor pas ;) nu
Wat een heerlijk nummer, zo beschaafd en toch rauw :halleluja
 
mooi man! ik meen me ineens te herinneren van vorig jaar deat de timing op je vocals te verbeteren was. hier is dat iig niet meer zo
alles past perfect bij elkaar en electronische en accoustische instrumenten vullen elkaar super aan.

enige puntje is dat de vocals wat dof klinken

keep it up! :okdan:

deze is zeker een gegadigde voor een stem
 
Als dit geen top 3 notering wordt, vreet ik mijn schoen op. Ik ben erg blij dat je toch hebt besloten dit jaar weer gewoon mee te doen. Ik kende je inzending natuurlijk al van eerder, maar sinds dat moment heeft ie wel een behoorlijke facelift gekregen. Normaal houd ik niet van facelifts omdat ze nep zijn. In dit geval maak ik echter graag een uitzondering. Wat is dit ook weer een top inzending joh! Er gebeurt zo ontzettend veel in je track (als je met een zekere mindset luistert overigens) dat ik niet eens weet wat ik allemaal wil schrijven. Het enige verbeterpuntje is wat mij betreft de zang. Je hebt een geweldige stem die je ook goed gebruikt. Alleen in het eerste couplet lijk je er telkens een stukje boven te zitten. Schroef de pitch een procent of 5-8 naar beneden en zie wat er gebeurt. Verder gewoon weer helemaal 100% MacGyverGear kwaliteit :okdan:.
 
Heel erg goed gedaan, super transparante mix, mooie zang en sax, en de andere sounds zijn ook lekker. Compositie klopt. Helemaal af!
 
Jammer dat het eerste zanglijntje wat off tune is.
Voor de rest zeer verdienstelijk en artistiek vind ik, je hebt mijn stem.
 
Hi mensen, bedankt voor het luisteren en de reacties en leuk dat ie gedownload is :okdan:

Heb om eerlijk te zijn niet veel aandacht kunnen besteden aan de nabewerking van de zang.. is in 2 takes opgenomen toen ik de nieuwe tekst had gemaakt. Wel op de avond van inzenden nog vlug 1 woordje bijgetrokken herinner ik me.. weet niet of daar wat mis is gegaan?
Ableton heeft in principe genoeg mogelijkheden om alles on-grid te krijgen maar dingen bij-pitchen is een beetje behelpen.. Had ook niet de mogelijkheid om zinnetjes opnieuw te doen aangezien mijn SE2200, de microfoon waar ik mee heb opgenomen afgelopen zomer is overleden..

Als ik de tijd had gehad had ik er zeker meer werk van gemaakt.. maar het is wat het is. En ik ben heel tevreden over de songstructuur, de sfeer en het verhaal wat het vertelt. :)

Hoop deze week nog de rest van de inzendingen te kunnen beluisteren en wat stemmen uit te delen. Heb al wel mooie dingen gehoord :)
 
Beste MacGyver, met enig schaamrood op de wangen moet ik toegeven dat ik jouw track pas na de stemming heb beluisterd. Misschien maar goed ook, want anders was de moed helemaal in m'n schoenen gezonken. Toptrack man !!
 
Hey Dank voor je feedback SB-SIX Ik ga als ik weer wat tijd heb de zang nog een keer overdoen.. :D En misschien nog wel wat edits.. :)

sKeLeTvM Beter te laat dan nooit ;) Thanx! Moet zelf ook nog wat dingen beluisteren maar jouw inzending was heel mooi.

edit: En natuurijk allemaal bedankt voor de votes :okdan: Ik voel me weer vereerd. :) Hoop het volgend jaar wat meer te tijd te hebben en dit jaar ook weer wat eigen muziek te kunnen maken..
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top