LunaJuno - Eclypse

Sowieso leuk dat je meedoet Pascal. Bij zo'n contest ga je toch met de billen bloot en dat doe je zonder schroom. Dat kan ik wel waarderen :). Je inzending valt in een stijl waar ik persoonlijk mijn bedenken bij heb. Ik ben inmiddels een ouwe lul, dus daar hoef je je weinig tot niets van aan te trekken. Ik denk dat je track beter wordt als je hem iets minder oppompt. Ik heb hem net even in mijn DAW geladen en er zit weinig dynamiek meer in. Probeer hem eens te editten waarbij je goed let op de levels ten opzichte van elkaar en het totaal en leg die twee versies dan eens naast elkaar om het verschil te horen.

Volgend jaar een track van 2020 inzenden? ;)
 
Allemaal super bedankt voor jullie mooie en eerlijke meningen. Erg fijn dat er sowieso naar geluisterd word ;) ...ik zal zeker wat doen met de opbouwende feedback die ik ontvangen heb....Hoi !!!
 
Voor het aleen werken met bestaande loop partijen heb je het nog aardig goed gedaan. zou prima in een house set kunnen :mega:

Ik kan horen dat je er met veel plezier aan gewerkt hebt! En het doet niet onder voor het gros van de nummers bij deze contest die ook allemaal een doorgaande basdrum op de tel hebben... Hoor ik nou steeds: "komt dat beest aan"?

Juist nu zit ik ook me die tekst haha
 
een paar jaar geleden gemaakt
Dat is eigenlijk een complete diskwalificatie he.

De stijl is dat wat mij betrefd ook, maar het klinkt wel alsof je weet wat je aan het doen bent ;)
Ik vind de track dus echt helemaal niks, maar je mix en de sound zijn er wel.
 
Back
Top