LunaJuno - Eclypse

LunaJuno

Ingeburgerd
Lid sinds
24 juni 2019
Berichten
39
Locatie
zoetermeer
Ik heb dit nummer een paar jaar geleden gemaakt in Magix Music Maker met samples van Singomakers, W.A. Productions en Vengeance.

De style zal niet voor iedereen zijn, maar van alles dat ik gemaakt heb vond ik deze wel t leukst om in te sturen.
Het is zeker een doel om ooit zelf dit soort samples zelf te kunnen maken, maar die drive moet nog gevonden worden ;)

Bedankt voor het luisteren en alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar !!

Greetings Pascal

 
Hahah alle cliche's op een rijtje! Nouja het heeft dan ook alles wat je van zo'n nummer verwachten mag: Over the top productie, zeikmelodietje, claps op de tel.. Niet dat het slecht is in z'n genre denk ik.. waarschijnlijk doet het het prima bij het juiste publiek! Een paar liter bier helpt ook waarschijnlijk.
 
Ik vond hem leuk, lekker uplifting... maar je kan horen dat dit gemaakt is geweest door een "noob" (excuse me) vooral door het gebrek aan automations... Maar ja, met Magix gaat dat niet zeker.. Succes en ook hele fijne feesten. :)
 
Hoe noem je deze stijl ook alweer, EuroDance of zoiets? Omdat ik te weinig op heb met het genre, heb ik waarschijnlijk ook te weinig 'oor' om tot een afgewogen oordeel te komen. Maar ik hoor toch zeker wel wat elementjes die wel lekker klinken, met name op de plekken waar de leads en claps wat gas terugnemen.
 
Lekkere catchy trancie loopjes in het begin, jammer dat dat verderop in het nummer verloren gaat, daar had ik best meer van willen horen.

Verder vind ik het een heel nette dance track. Heel herkenbare thema's maar dat is prima in dit genre, bij het mainstream publiek zal je hier zeker mee scoren.
 
Bedankt voor het luisteren en jullie eerlijk feedback !! ........erg gewaardeerd.....automations ? geen idee wat het inhoud, maar het zal vast belangrijk zijn ;) Hoi !!
 
Ik kan horen dat je er met veel plezier aan gewerkt hebt! En het doet niet onder voor het gros van de nummers bij deze contest die ook allemaal een doorgaande basdrum op de tel hebben... Hoor ik nou steeds: "komt dat beest aan"?
 
We zijn ooit ook ergens begonnen en daarom kan ik dit wel waarderen (al is het niet geheel mijn stijl zeg maar) Gewoon doorgaan dus (klink ik weer oubollig :beard:) oja, ben ik ook :mexico:
 
Magix was mijn eerste DAW, goeie herinneringen aan. Dit is lekker commercieel. Al is EDM niet persé mijn favoriete stijl, vind ik 'm qua opbouw en energie echt goed gedaan. Ik denk dat je echt nog hele goeie dingen gaat maken!
 
EDM aantal jaar geleden al helemaal klaar mee. Maar voor een EDM vind ik deze toch wel redelijk geslaagd. Laatste 10 procent mist nog idd. Automation wat eerder werd genoemd. Kleine finesse edits op de sounds, cuts, pitch drops, pitch risers etc..
 
Tja, niet helemaal mijn muziek, maar denk dat het bij de gemiddelde ED-eMmer :dubbel:wel goed aanslaat. Leuk gemaakt!
 
Daar zit uiteraard heel erg het nagedachtenis van avici in, met toch een wat krachtigere hedendaagse EDM sound :) Ik hou er van dat alles muzikaal blijft. Ik ben niet zo voor die drops die dan heel monotoon worden.
 
In zijn genre zeer goed gemaakt. Mijn smaak staat zeer ver van dit genre af.:D
 
prima track in het populaire EDM genre
vocals blijven een beetje achter vergeleken met de rest, snare staat wat hard

en zou al met al zeker niet misstaan tussen andere gelijksoortige tracks op een edm feest of radio

oh ja en ik ben weinig bekend met het genre, en hoor er dus niet veel van, maar hier zitten volgens mij relatief veel muzikale melodietjes enzo in, dat is een pluspunt :)
 
Helemaal in stijl voor op de kermis of iets dergelijks....
Het klopt allemaal wel, gewoon lekker meedoen en je eigen stijl komt alter wel...
'Komt dat beest aan!' :D
 
Back
Top