Clumsy Navigator - That's your Spirit!

Ah kijk.. super intro! Mooie geluiden, lekkere opbouw, en dan.. vocal samples.. beetje jammer, beetje 90's.. lol. Maar wel mooie backing track verder in de sfeer van Irresistable Force. En dan ineens ook nog een sax solo! Kijk dat kan ik waarderen! Een klein puntje van kritiek is dat het high end op de 1 of andere manier resonant klinkt.. een beetje zuur zeg maar.
 
Kon zo op Buddha Bar. Ik vind het goed en gesteld dat het op een BB compilatie stond, ik zou het nog geloven ook. :W My vote.
 
Aardig wat creativiteit verwerkt in dit nummer. Vocal samples had voor mij ook niet gehoeven. Dit zou wel eens een stem van mij kunnen opleveren...
 
Jaaaa! Vet, krijg meteen flashbacks van toet ik 15 was en los ging in de club met dj photek etc.
vind wel dat de main beat wat zacht staat.
Verder super creatief en coole percussie
 
Mooi subtiel nummer, zeker door de percussie. Stemsample had idd niet gehoeven. Sax is op zich prima, maar verstoort een beetje de subtiliteit van nummer. Al met al valt het wel bij mij in de smaak.
 
Coole dubby bass met jungle beats. Ik mis wel wat richting in deze track, ik weet niet zo goed waar je heen stuurt, komt misschien ook doordat die vocals, percussie en glitches wat afleiden. Die sax zou ik achterwege laten, pas niet echt bij de sfeer die je eerder neerzet, dus ik denk dat je gewoon mat hardere keuzes hier moet maken (heb ik zelf ook vaak last van, teveel ideeen... te enthousiast...)
 
Het nummer is goed, al eerder genoemd zou het zo op een Buddha bar en/of Cafe del Mar cd gekund hebben.
Mix zou ik anders gedaan hebben, sommige geluiden staan imo echt te zacht tegenover de rest, algehele balans is hiermee zoek en andere geluiden klinken mij wat schel (en dat is jammer)
Compositie verder is :okdan:
 
Ik vind dit een prachtige track, ik vind juist die zachte subtiele elementen die zacht in de mix zitten de track karakter geven. De percussieve geluiden en effectjes geven extra smaak. Ik vind het gedeelte met de sax ook erg fijn. Een mooie afwisseling. Ik zou er graag een "echt" einde aan gezien hebben maar dat is spijkers op laag water. Prachtig gemaakt.
 
Die rides of cymbals komen hier heel schel door, dat klinkt niet fijn. De bas mag weer een tikje harder.

Wat Bombario zegt...
Zo ervaar ik het ook, dat schelle worden mijn oren echt niet vrolijk van. Verder zoals iedereen zegt een nummer dat goed op een lounge cd van destijds gepast zou hebben. Het zit goed in elkaar.
 
het is wat ik heet "introspectieve muziek", het is niet lounge maar ook niet experimenteel, het zit er een beetje tussen in.
 
Wow.. mooi!! avontuurlijk van begin tot aan het eind.. Ik geloof dat de drums op een bepaalde manier bewerkt zijn door fx.. ik luister daar graag even doorheen want muzikaal gezien vond ik dit heel erg fijn :okdan:
 
Toffe track, fijne 90s sfeer, beetje als je vroeg op een illegaaltje binnenkomt (of heel laat). Mix zou van mij ook wel wat gebalanceerder mogen, ik vind het geheel heel druk om te luisteren, ook door de harde pan effecten.
 
Back
Top