X

Klinkske - What Is Sound Anyway??

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

• Ernesto
    replied
    Ik word te oud voor dit soort muziek denk ik want ik herken dit niet eens als muziek. Geen akkoordenschema, geen opbouw. Helemaal niks. Voor mij zijn dit een aantal geluiden die achter elkaar op een hoop zijn gegooid en ik kan er geen kop of staart in ontdekken. Ik had graag een positievere reactie gegeven hoor, echt waar, maar ik kan het niet mooier maken dan het is.

Een reactie schrijven:

• CosmicDreamer
    replied
    experimentele paranoide droom in space

Een reactie schrijven:

• flyweight
    replied
    Vet zeg. En dat zonder baslijn is erg knap.
    heb genoten van de trip. Fijne sound ook.
    Lekkere tape delay

Een reactie schrijven:

• Robi
    replied
    Deze track begint met fijne en ook strakke drums.
    Er zitten ook andere interessante elementen in.
    Vanaf ca 2.00 begin ik het steeds spannender te vinden.
    Echt een verrassende track, die je behoorlijk op het 'verkeerde been' kan zetten.
    Maar uiteindelijk is het eindgevoel bij mij hierin zeker wel prima.

Een reactie schrijven:

• klinkske
    replied
    Ja plan was er een live dub mee te maken maar wie weet komt dat nog ooit.
    en u won de jackpot. M1 it is

Een reactie schrijven:

• Fifth Bot
    replied
    Lekker experimenteel, minimaal maar toch pakkend genoeg. De mix is niet helemaal in balans heb ik het idee. Sommige elementen te prominent (te hard, teveel gepanned etc.). Piano geluid klinkt als een Korg M1, beetje te gedateerd voor mij. Zitten rytmisch leuke dingen in. Zeker origineel gedaan, maar is voor mij wel net wat te live allemaal, mag toch net wat meer productie overheen, mist wat "glue".

Edit: haha, ik schrijf eerst mijn eigen commentaar voordat ik de rest lees, maar "experimenteel" komt dus wel terug hier

Een reactie schrijven:

• payt
    replied
    Ah leuk is dat niet Suzanne Ciani? Je hebt een fijne beat.. lekker experimenteel allemaal!

Een reactie schrijven:

• e-Gloomy-nations
    replied
    Zeer gewaagd zou ik durven zeggen... Erg experimenteel, niet echt mijn kopje thee maar wel heel inventief

Een reactie schrijven:

• The Big Ear
    replied
    lekker experimenteel. Goed concept. Beetje gewaagd zelfs....
    Toffe geluiden, leuke samples. Het mist wat samenhang. En het duurt mss iets te lang.

Een reactie schrijven:

• klinkske
    Door : Klinkske - What Is Sound Anyway??

Klinkske - What Is Sound Anyway??

Ik doe niet vaak multitrack maar deze was wel tof om maken. De samples zijn niet allen clean en soms start 't anders dan ik verwacht... maar wie me kent weet dat ik hekel om in een DAW te liggen vlooien waarom 't is wat 't is. Dus sit back and let the trip guide you.

Beter een inzending in de hand dan geen hand, toch. Alles is hardware behalve de vocals die heb ik van YT

Bijgevoegde bestanden
Working...
X